Bittans änglahem

Alla inlägg under november 2011

Av Britt-Marie Wass - 24 november 2011 19:52

Ja nu är det snart 1:a Advent och jag skall nu försöka lägga upp en ny bakgrundsbild här och nu har jag gjort det fint i köksfönstren här och tar lite då och då och precis nu gjort i ordning 2 adventsstakar jag har. Denna näveradventsstake har min mamma gjort till mig för många år sen.


Ha nu en trevlig Adventhelg!


Kram Bittan


 



Av Britt-Marie Wass - 20 november 2011 18:36

Igår var jag på Falkängens julmarknad som ligger vid Kinnekulle några mil från där jag bor. Så mycket vackra julsaker och vackert hantverk det fanns att titta på och köpa. Jag köpte bl.a en trätomte, en handmålad kula med en ängel på.Ja här är allt som vanligt annars och håller på just nu och lär mig lite på min nya bärbara dator som jag fått i förskott i julklapp av mina föräldrar.Ha nu en bra fortsättning på söndagkvällen.Kram Bittan

Av Britt-Marie Wass - 13 november 2011 13:56

 

GRATTIS ALLA PAPPOR PÅ FARS DAG!


Här kommer äntligen några rader om hur mitt möte med AF och FK var i onsdags. Tyvärr så har jag varit så nere och ledsen efter detta möte. Nu har de bestämt att jag får sluta i affären där jag är nu sen i februari och arbetstränar och skall sluta där den 30 november. Det är så tråkigt nu när jag trivs så bra där. Nu skall jag arbetsträna på ett annat ställe och börjar där den 1 december och vara där i 2 månader och därefter skall de utreda om jag nu får hel sjukpension. Detta jag skall arbetsträna är nu på ett ställe där man bl.a förpackar små saker i lådor, tar ur saker ur gamla datorer. Usch jag vill inte detta! 


Nu skall jag snart åka och gratulera min pappa på fars dag och min man skall gå på ishockey med vårt barnbarn.


  Ha nu en bra söndag! Kram Bittan

Av Britt-Marie Wass - 7 november 2011 19:30

 

Novemberhälsning från en mulen dag men vilken värme vi har fått och skönt att det inte är kallt tycker jag för det räcker om det blir snö och kallt till jul tycker jag även om det är mörkt ute. Men nu blir det snart advent och då kommer det mycket ljus i våra fönster. Dit längtar jag till nu. Advent är en vacker tid.


Ja här är annars allt som vanligt och jag håller på och arbetstränar fortfarande. Nu är jag så orolig här då jag skall på möte med Arbetsförmedlingen o Försäkringskassan nu på onsdag och får se hur de tänker min framtid.

Ni får tänka på mig då så att det går bra för mig.


Ha nu en bra fortsättning på måndagkvällen!

Kram Bittan

 



Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards