Bittans änglahem

Direktlänk till inlägg 16 februari 2021

Äntligen några rader i februari månad!

Av Britt-Marie Wass - 16 februari 2021 15:16

 

I söndagss var det ALLA HJÄRTANS DAG så därför kommer ett hjärta till Er som läser min blogg tyvärr är jag så dålig på att skriva här nu då jag istället skriver och lägger ut bilder på Instagram och dit är Ni alla välkomna sök på mitt namn.

 

Denna helg har vi haft fullt upp då vi hjälpt vårt barnbarn Daniel att flytta och som gick bra utom att man får sån himla värk av allting man gör men det är tur att man kan hjälpas åt och det var min man, vårt barnbarn, hans mamma och lite av vår svåger. Nu hoppas jag att han kommer att trivas där och nu har han nära till sin bror så kan de umgås mera med varandra.

Nu är det mycket som skall packas upp, tavlor som skall hängas upp, lampor m.m Men nu kan man ta lite då och då. Bra!

 

Nu önskar jag Er alla en trevlig fortsättning på tisdagen!

Kram från Bittan

 

 
 
Ingen bild

Johnny

16 februari 2021 15:38

Fina bilder!Kram❤

 
Ingen bild

Anna

16 februari 2021 18:11

Hejsan!
Fin bild på en fågel. En bit utanför vårat köksfönster har vi satt upp fågelmatare. Det är så roligt att se alla fåglar som kommer dit. Jobbigt att flytta och ni är duktiga och snälla som hjälper erat barnbarn att flytta. Här är det mycket snö kvar och jag hoppas att det inte kommit något mer.
Ha det så bra och var rädd om dig.
Kramar från din vän Anna

 
wiper

wiper

17 februari 2021 13:33

Tack! Vad gullig du är. Jag skickar ett hjärta tillbaka. Instagram tar inte lika mycket tid och energi så jag förstår dig. Jag skall börja vara där så fort jag har råd att skaffa en ny mobil som tar bättre bilder. Nu fick fi så många oväntade utgifter som måste gå före

Vilken bra hjälp barnbarnet fick av er med flytten. Tråkigt bara att ryggen din tar stryk. Härligt att han kommer nära sin bror. Det är väldigt jobbigt att flytta

Ha det nu bra och sköt om dig
kramar från Malin

http://wiper.bloggplatsen.se

 
Pisan

Pisan

17 februari 2021 14:04

Nu när det värsta är gjort så får du försöka vila och ta hand om den ömma kroppen. Här snöar det som sjutton, vi har jättemycket snö nu. Men jag vill inte ha det, jag vill ha vår ju! Ha det så fint det går vännen! Kramisar! ♥♥♥

http://abrakadabra.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Britt-Marie Wass - 8 januari 2021 11:20

  En bild från julafton med mig och min man Johnny.   Äntligen några rader från mig och skriver endast några rader nu för det bara krånglar för mig idag. Just nu håller vi på och tar bort alla julsaker här och har kvar julgardinerna i köket oc...

Av Britt-Marie Wass - 23 december 2020 14:53

  En bild på några av mina gamla tomtar jag har av alla mina 100 tomtar. GOD JUL ALLA BLOGGVÄNNER! Ja nu är det jul igen fast det kan man inte tro här i Mariestad då det är gröna gräsmattor och flera plusgrader och jag tycker man inte får någ...

Av Britt-Marie Wass - 3 december 2020 14:58

    En vacker dikt av  Märta P. från Allers tidning.   Sinnets advent   Allting tystnar alllting vilar när vi åter hälsar dig Advent. I mitt hjärta bor en önskan då vårt första ljus vi nyss tänt. Önskan om kärlek och trö...

Av Britt-Marie Wass - 20 september 2020 14:31

    Nu är det nästan höst tycker jag och därför börjar jag skriva denna vackra dikt.   Septemberluft och septemberdag, du samlat all sommarens fröjd dess skönhet, dess färgprakt och solskensglans. Hos dig nått sin strålande höjd, de...

Av Britt-Marie Wass - 7 augusti 2020 10:18

  En vacker ängeltavla jag har här i vårt sovrum som är målad av Marieanne Welanden som jag köpt för många år sen i Nusnäs som ligger utanför Mora. I Nusnäs tillverkar de dalahästar och har en bra affär där de säljer många vackra saker förutom dal...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2021
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards