Bittans änglahem

Alla inlägg under januari 2016

Av Britt-Marie Wass - 30 januari 2016 16:54

 


Här kommer en vacker tulpanbukett som jag fick förra fredagen när jag fyllde år som var så vacker och fick den av våra barnbarn Daniel och Sebastian.

Tänk nu är man 1 år äldre igen och förstår inte vad tiden går, tiden går fortare för varje år man går nu. Nu är jag 66 år och haft pension nu i 1 år. Ja man får bara hoppas man får vara någorlunda frisk även om jag har min fibromyalgi.


Äntligen är jag nu lite bättre med min värk och mår bättre nu när det blivit lite varmare väder här. Idag har vi haft 4+ och Soligt. Härligt!


Idag tar vi det ganska lugnt här hemma och varit endast och veckohandlat som inte är roligt längre tycker jag då jag tycker all mat har blivit så dyr. Vad tycker Ni?


Ha nu en trevlig helg!

Kram från Bittan

 

Av Britt-Marie Wass - 16 januari 2016 11:49

Jag önskar Er alla som läser min blogg ett Gott Nytt År 2016 och God fortsättning på detta nya år och hoppas det blir ett bra år för oss alla!


Usch här har jag så mycket värk som bara blir värre nu när vi har fått så kallt väder här idag 10- igår 17- och lite snö här ca 20-30cm. Det bästa med snön är att det blir ljusare på kvällarna och man ser att det är vinter.


Denna vecka har vi haft fullt upp här med att hjälpa en äldra dam med att flytta tillsammans med hennes dotter.


Jag önskar Er alla en trevlig helg!


    

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggar


Skapa flashcards