Bittans änglahem

Alla inlägg under maj 2018

Av Britt-Marie Wass - 13 maj 2018 10:56

     

Jag har inte orkat skriva på min blogg tidigare då jag har problem med min rygg och har mycket värk så jag orkar inte sitta vid datan så mycket. Men nu äntligen börjar jag bli bättre. Skönt!


Ja det var en sen VÅR här i Mariestad och sen blev det nästan SOMMAR med en gång och det är så vackert ute nu med alla grönska och blommor som blommar och redan har min man klippt gräset här 2 gånger och även björkarna har slagit ut. Ja även våra körsbärsträd blommar så rikligt. Tyvärr så har jag problem med pollen men går ganska bra med medicin.


Här har vi nu haft hantverkare i 3 dagar då vi bytt taket och som nu fått så fina tegelpannor. Det blev så fint och huset ser ut som nytt nu. Men det skall också göras i ordning av skorstenen. Ja nu blev det så dammigt så nu måste vi putsa alla fönstren och var verkligen tur att jag inte hade börjat med dessa. Så nu får vi ta lite då och då och som tur har jag hjälp av min man.


Nu önskar jag alla En riktig trevlig söndag!


Kram från Bittan

 


Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggar


Skapa flashcards