Bittans änglahem

Alla inlägg under januari 2021

Av Britt-Marie Wass - 8 januari 2021 11:20

 

En bild från julafton med mig och min man Johnny.

 

Äntligen några rader från mig och skriver endast några rader nu för det bara krånglar för mig idag. Just nu håller vi på och tar bort alla julsaker här och har kvar julgardinerna i köket och vår konstgjorda julgran och juldukar.

 

Ja denna julen har vi mest variti här hemma då man inte skall umgås med så många men på julafton var vi hos min syster och man och även min moster på julmat och umgicks. Julafton vid 12 tiden var våra barnbarn här på jullunch och julklappsutdelning. Jultomten kom även till mig med några paket och fick en så vacker glaskula med Mumin på samt en bok från författaren Irene Skoog och boken heter Med en liten nypa salt som är noveller och dikter. Bra bok!

 

Nu hoppas jag bara att vi får vaccinet snart och att denna Corona försvinner för nu börjar det bli tråkigt tycker jag.

 

Nu önskar jag Er alla en trevlig helg!

Kram från Bittan 

 

Så här ser glaskulan ut med Mumin.

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggar


Skapa flashcards