Bittans änglahem

Alla inlägg under maj 2015

Av Britt-Marie Wass - 31 maj 2015 11:27

   

Översta fotot till min mamma på morsdag och kakfatet som jag fick av min man häromdagen som jag önskat mig så länge.

Kram Bittan

Av Britt-Marie Wass - 31 maj 2015 11:14

 

Jag vill önska alla mammor ett stort GRATTIS PÅ MORS DAG!


I eftermiddag skall jag och min man åka hem till mina föräldrar och gratulera min mamma på morsdag och hon kommer få denna present som jag gjort iordning och köpte då en glasvas, konstgjord ros och "trassel och som blev detta som nu kommer på ett foto här. Min mamma har så svårt att vattna vanliga blommor så därför ville hon ha en konstgjord blomma istället. Jag tycker denna bli vacker. Vad tycker Ni?


Äntligen mår jag lite bättre nu och har inte så mycket värk som jag haft den sista tiden - så skönt att det värsta har gått över för denna gången.


Men nu är jag så trött på denna kalla vår och regniga och igår var det regn mest hela dagen och så otur för det var cruising här igår och på em. kortege genom staden. Vi brukar alltid åka ner till stan och kolla denna men igår åkte vi inte ner i regnet.


Ha nu en bra Mors Dag och jag hoppas vår son kan höra av sig idag åtminstone med ett telefonsamtal.

Kram Bittan


Av Britt-Marie Wass - 9 maj 2015 17:29

 

Idag har vi varit i Laxå och tittat på en folkracetävling tillsammans med våra barnbarn Daniel och Sebastian och det var en trevlig dag där med massor av bilar, solsken, massa folk. Det var några tävlingar här från Mariestad som körde som man kunde heja på, är alltid roligt när man känner någon som kör. Men man blir både trött och hungrig när man är ute hela dagen så nu är det skönt att komma hem och ta det lugnt här och ikväll blir det ishockeyvm och hoppas Sverige vinner.

Jag måste även berätta att jag äntligen är något bättre i mina axlar, nacke, armar och hoppas nu att det blir bättre dag för dag nu och hoppas nu att jag inte blir sämre nu efter denna dag.


Ha nu en trevlig helg! Kram Bittan

 

En vacker bild på några av alla mina änglar.


Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards