Bittans änglahem

Alla inlägg under februari 2015

Av Britt-Marie Wass - 22 februari 2015 16:53

 

Här ser Ni vårat nya änglabord som vi köpt på seconhand i slutet av förra året. Jag tycker det är så vackert och det är inte så ofta man ser ett sådant här bord och blir bra till min änglasamling.


Ja nu är det snart slut på februari månad och så skönt att det går mot ljusare tider och all snön är borta och i vår trädgård blommar nu snödroppar. Härligt!


Jag tycker jag även mår bättre nu till psyket och blir piggare och gladare så nu har jag åter börjat arbeta några timmar i secondhandaffären här i stan. Jag arbetar på tisdagar och torsdagar samt att jag inte har så mycket värk längre i mina händer, armar och handleder som är så skönt och man får vara glad så länge man känner sig något bättre.

Så¨mycket vackert det kommer in i affären och det finns så många bra saker att köpa.


Nu skall vi snart spela bingolotto och se om vi kan vinna något förra veckan vann vi en ny bingolott, alltid något.


Ha nu en bra söndagkväll!

Kram Bittan

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggar


Skapa flashcards