Bittans änglahem

Alla inlägg under juli 2016

Av Britt-Marie Wass - 31 juli 2016 19:32

 

Sista dagen i juli månad och man undrar vart tiden tar vägen!


Jag har inte orkat skriva något på min blogg här då de senaste 2 månaderna varit fullt upp kan man säga på grund av att min gamla pappa 89 år blev sjuk här fick en stor stroke och har nu dött. Man har också en stor oro för sin gamla mamma snart 90 år som behöver mycket hjälp då hon endast har ledsyn och man har nu fått ordna med hemtjänst då min pappa tidigare hjälpt henne med det som hon behövde hjälp med.


På grund av allt detta så har jag fått mera värk av min fibromyalgi och känner mig väldig orolig så jag tar endast 1 dag i taget nu och hoppas nu bara jag får lite mera ork så man kan göra något roligt ibland. Vi skulle så gärna behöva åka iväg någon dag hemifrån och njuta för snart blir det höst. Jag kan inte fatta att tiden bara försvinner, men det är väl så när det är så mycket som skall ordnas med.


I eftermiddag har i alla fall min man varit ute och åkt bil varit till Kinnekulle och där till Falkängens vackra hantverksby och sen till Hällekis säteri där vi fikade gott med morotskakor och bulle.


Ha nu en bra fortsättning på sommaren!

Kram från Bittan


Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggar


Skapa flashcards