Bittans änglahem

Alla inlägg under april 2016

Av Britt-Marie Wass - 24 april 2016 14:27

 


Här kommer en vitsippsbukett till Er alla som läser min blogg!

Men vilket aprilväder vi har här idag med både regn, hagel och sol men endast 5+ idag. Usch vilket bakslag!


Men så vackert det är ute nu med all denna gröna skira grönska och det blommar så vackert i vår trädgård nu med vitsippor, påskililjor, pingstliljor, scilla, forsythans vackra gula blommor, gullvivor och till och med så klippte min man gräsmattan här i fredags.

Ja det är en vacker tid nu ute i naturen även om man har besvär allergi.


Igår hade vi en shoppingdag här och åkte då till Skövde till Maxihuset där det finns massor av affärer och var där tillsammans med våra barnbarn. De skulle naturligtvis köpa TV:e spel som inte finns här i stan och köpa och så köpte jag en T-shirt. Ja det var en trevlig dag vi hade tillsammans och sen när vi kom hem så kom mina gamla föräldrar på em.fika Så idag skall jag bara ta det lugnt här hemma och blir väl att se på ishockey mm.


Ha nu en bra vecka!


Kram från Bittan

 


Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards