Bittans änglahem

Alla inlägg under april 2011

Av Britt-Marie Wass - 22 april 2011 11:27

Glad Påsk! Äntligen har jag idag nu tagit ett foto på några få påsksaker som jag har och gjort detta påskkort på min blogg.


Här blommar vitsippor för fullt här i vår trädgård så nu har vi även tagit ett foto på dessa. Idag har vi strålande SOL här och 18+ ute.


Idag skall vi åka hem till mina föräldrar på middag och blir spännande att se vad vi får för mat där, min mamma är en riktig matmamma som inte jag är precis och tycker inte det är så roligt att laga mat.


Imorgon kommer våra barnbarn hit och skall vara här påskafton o påskdagen. På påskdagen skall vi åka till den stora bilmässan i Jönköping.


GLAD PÅSK! Kram Bittan

 

Av Britt-Marie Wass - 18 april 2011 20:44

 

En vacker ängelbild.


Jag vill önska alla GLAD PÅSK så här i påskveckan i fall jag inte orkar skriva någon mera dag här på min blogg. Jag har så himla värk här i mina axlar mm. så därför blir det inte mycket data här just nu.


Tänk nu har det blivit nästan sommar här idag har vi haft 18+ här och strålande solsken här. Härligt! Just nu är det så vackert ute med all denna fina grönska som är nu och alla vårblommor som blommar så vackert. Jag hoppas verkligen det vackra varma vädret håller i sig nu och även över hela påsken så man kan njuta av det.


Ha nu en skön påskvecka/ Kram Bittan


 

Av Britt-Marie Wass - 6 april 2011 21:34

 

Ett vårtecken i vår trädgård och det är att äntligen blommar krokusen så här vackert.


Ja nu börjar äntligen våren komma och det är så skönt tycker jag. Vårtecken är också för mig att kunna hänga ut tvätten som jag gjorde nu i måndags. Härligt!


Ja här har det inte hänt något med husförsäljningen och man får hoppas det blir lite fart på den så fort det nu blir VÅR och lite varmare väder som jag tror hjälper lite.


Jag håller fortfarande på och arbetstränar och det går väl så där bra och förra veckan hade jag problem med min mage är magkatarren som spökar just nu, men denna veckan är det mycket bättre som skönt är då det räcker så väl med all övrig värk som jag har särskilt i mina axlar.


Ha nu en skön fortsättning på kvällen och en skön helg! / Kram Bittan

  

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggar


Skapa flashcards