Bittans änglahem

Alla inlägg under februari 2014

Av Britt-Marie Wass - 16 februari 2014 16:59

 

En så vacker ängelbild! Titta och beundra denna! Jag tycker den är så vacker!


Ja nu har jag skrivit några rader på några veckor som beror på att jag har sån värk i min vänstra handled och hand som kommer efter min fraktur där för 2 år sen. Nu har jag äntligen varit till sjukhuset till en arbetsterapeut som har tittat på den och jag har nu fått ett träningsschema att göra och även fått ett nytt handledsskydd lite mindre som jag skall ha på dagen och mitt gamla handledsskydd som är lite större skall jag ha på natten när jag får värk. Jag skall nu tillbaka imorgon och får se vad hon säger nu om min handled har blivit något bättre, men det tycker inte jag. Jag blir så himla trött på denna värk och särskilt när det sitter i händerna för det är ju så mycket man gör med dessa händer. Det räcker så bra med min fibromyalgi som jag har.


Nu till något roligare och det är att jag sett snödroppar i vår trädgård. Härligt! Men vad tidigt tycker jag att de blommar, men så har vi ju haft det varmt nu här några dagar med hela 5+ och idag är det bara regn här. Men det är skönt nu när det blir ljusare för då vet man att det går åt rätt håll.


Vilka duktiga skidåkare vi har här i Sverige. Tänk det blev guld här för skidstaffeten både igår och idag. Så duktiga idrottare! Vad har hänt med Norges skidåkare undrar man.


Ha nu en bra fortsättning på söndagkväll! Kram Bittan

 

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggar


Skapa flashcards