Bittans änglahem

Alla inlägg under maj 2014

Av Britt-Marie Wass - 12 maj 2014 20:35

Äntligen några rader i maj månad och man undrar vad tiden tar vägen då det är så länge sen jag skrev här men det har några förklaringar som beror på att jag har haft väldig svår värk här. Det började med att jag ramlade i början av mars och slog i min vänstra hand där det blev en blödning i handen. Denna värk varade i ca 2 veckor men sen började en "helvetsvärk" kan man säga då jag fick svullnad i min axlar, nacke och spänningshuvudvärk och jag var då hos en naprapat och hon sa att jag tydligen hade gjort något med min nacke när jag ramlade. Tyvärr så hade jag inte råd att gå på flera behandlingar. Men nu äntligen är jag bättre som skönt är och det räcker så bra med den vanliga värken som jag har på grund av fibromyalgi.


Här kommer några vackra foton från vår trädgård nu i maj månad och jag skriver några mera rader en annan dag när jag orkar.

   



Ha en bra kväll! Kram Bittan

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggar


Skapa flashcards