Bittans änglahem

Alla inlägg under januari 2018

Av Britt-Marie Wass - 12 januari 2018 10:53

  


Tack alla som skrivit på min blogg och för fin omtanke för mig på grund av att min mamma dött. Jag har inte orkat skriva till alla på bloggarna men Ni skall veta att det värmer när Ni skriver till mig. Ja nu dog min mamma i lördagsmorse efter sin stroke och som skönt var att det gick fort och hon inte behövde ligga länge efter stroken på sjukhus. Hon blev 91 år gammal. Ja det är svårt att fatta att hon inte längre finns, men man får vara så glad att man fått ha sina båda föräldrar så länge i livet. Min pappa blev 89 år och dog för 1½ år sedan. Ja nu är det mycket att ordna med efter ett dödsfall. Hon skall begravas den 25 januari. Här är jag så trött efter allt detta och får mera värk i mina muskler och huvudvärk av detta.


Kram från Bittan  



Av Britt-Marie Wass - 3 januari 2018 11:17

 


Jag vill önska alla ett GOTT NYTT ÅR 2018!


Tyvärr så började inte detta år så bra för oss då min gamla mamma 91 år fick en kraftig stroke på nyårsdagenskväll och ligger nu på sjukhuset och hon är förlamad i vänster sida. Usch det är så hemskt att se henne ligga där i sängen. Tänk på nyårsdagen eftermiddag var vi hemma hos henne och då var allt som vanligt och så hände detta efter någon timme. Så skört livet kan vara! Även om hon är gammal så vet man att denna dag kommer och hoppas nu bara hon inte får ligga som ett kolli. Jag orkar därför inte skriva så mycket här på min blogg nu, utan tar 1 dag i taget.


Kram från Bittan


Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2018 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggar


Skapa flashcards