Bittans änglahem

Alla inlägg under mars 2015

Av Britt-Marie Wass - 18 mars 2015 20:37

 

Ja nu är det vår i vår trädgård och det blommar som på fotot här både snödroppar och krokus och vilket härligt vårväder det är och allt är så tidigt och man undrar om det blir något bakslag snart och jag såg på TV:ns väder att det kanske kommer snöblandat regn här nu på lördag. Ja man får vänta och se men jag passar på och njuter av det vackra vädret som är och idag har jag för första  gången varit på altanen och solat mig och min man håller på i trädgården med lite av varje.


Ja nu är min man pensionär och har slutat arbetet och tycker det nog är både bra och dåligt att vara här hemma samt att det även för mig är en omställning att båda två är hemma på vardagarna. Det bästa är att vara hemma båda två tycker jag att man inte behöver gå upp så tidigt på morgonen längre men ännu har min man svårt att sova på morgonen. Men jag sover gärna länge då jag alltid har så svårt att sova på kvällarna och tar många timmar innan jag kan somna trots sömntabletter och värktabletter. Tänk när jag inte hade sådana här problem med sömnen som jag haft de sista åren då var jag alltid så morgonpigg nu är det istället att man är kvällspigg. Jag tycker det är så himla svårt detta att man har så svårt att sova på kvällarna och jag har svårt att koppla av och man får så konstiga tankar då man ligger och vrider sig i sängen.


Har Ni några bra sömntips så skriv gärna detta till mig.


Nu får Ni ha en trevlig onsdagkväll!

Kram Bittan

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards