Bittans änglahem

Alla inlägg under januari 2012

Av Britt-Marie Wass - 29 januari 2012 16:18

Här kommer äntligen ett foto från min födelsedag då jag fyllde 62 år den 22 januari och här ser Ni dessa vackra 2 tulpanbuketter jag fick och en så vacker orkidée som heter juvelorkidee samt att jag också fick korsordslexikon, LOST DVD filmer och CD-skiva Så mycket bättre. Jag fick även ett jättehärligt duntäcke så nu behöver jag inte frysa längre samt att jag fick från 2 av mina brevvänner halsband, grattiskort och telefonsamtal.


Idag har vi varit på en shoppingtur till Skövde och tänk redan har de fått en massa vår o sommarkläder fast det fortfarande är vinter och man vill inte titta på dessa kläder redan. Jag köpte endast en tröja till mig i blått/rött randig.


Igår kväll var vi på revy här på våran vackra teater och det är en nyårsrevy med massa sketcher men även mycket sång och dans med endast amatörer. Det var en mycket bra kväll och man fick skratta en hel del. Trevligt!


Ja här är jag annars lite orolig här då vi skall ha på mitt arbete möte imorgon tillsammans med FK och AF och får se vad de säger om min arbetsträning där. Ni får hålla tummarna för mig!


Ha nu en bra fortsättning på söndagen!Kram Bittan

 

 
Av Britt-Marie Wass - 11 januari 2012 20:26

 

  Här kommer en vacker härlig tulpanbukett till alla bloggare som läser detta.


Jag är nu äntligen lite bättre i min handled och har nu börjat arbetsträna igen. Jag började arbetsträna nu i måndags på ett nytt ställe och får se hur det går är lite jobbigt för mig med min handled och orkar inte just nu så mycket annat än att arbetsträna och bara göra det nödvändigaste här hemma, så just nu får jag ta 1 dag i taget.


Kram Bittan

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggar


Skapa flashcards