Bittans änglahem

Alla inlägg under april 2015

Av Britt-Marie Wass - 21 april 2015 20:31

Jag har tyvärr inte orkat skriva några rader här på min blogg då jag har en svår värk i mina axlar, nacke, skulderblad och huvudvärk och vet inte när jag hade sån här himla rent ut sagt jävlig värk. Nu har jag haft denna värk i 1½ månad och kom nu äntligen i väg idag till en sjukgymnast och blev så glad att jag fick en bra och trevlig sjukgymnast som verkligen undersökte mig noga så nu har jag fått lite övningar att göra här hemma och sen skall jag tillbaka till henne om ca 2 veckor och hoppas nu att detta kan hjälpa mig för nu är jag så trött på denna värk. Jag är ju van annars att ha värk men denna värk är mycket värre än den vanliga fibromyalgivärken.


Nu skall jag visa Er vilka vackra vitsippor jag var och tittade på här utanför stan och det var så vackert där i skogen med alla vitsippor och det var precis vitt överallt - så vackert.

 


Nu orkar jag inte skriva mera denna dag och önskar Er alla en trevlig VÅR!

Kram Bittan


Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards