Bittans änglahem

Alla inlägg under mars 2011

Av Britt-Marie Wass - 22 mars 2011 20:50

 

Nu har jag tagit in lite forsythia ifrån vår buske i trädgården som nu blommar så här vackert inne.


Ja nu hade vi husvisning i förra veckan och nu får vi se om några blev intresserade av vårt hus och se om de återkommer till mäklaren. Det är verkligen spännande detta.


Äntligen har det nu blivit VÅR tycker jag och idag har vi haft 13+ och en strålande solskensdag här.


Här kommer nu en vacker vårdikt till Er alla bloggare.


Ha nu en skön tisdagkväll! Kram Bittan


VÄLKOMMEN VÅR!

Jag är inte ledsen att vintern är slut.

Jag älskar inte ledan, rusk och mörker.

Åter gläds jag av sol och fågelsång

och vindens friska sus

allt som växer och grönskas.

Allt det gröna, det sköna.

Man får luft under vingarna

nu är det underbart att leva.


Dikten skriven av Hannele ur tidningen Allers.



Av Britt-Marie Wass - 16 mars 2011 20:57

  


I morgon har vi visning på vårt hus och det skall bli spännande att se hur många som kommer och tittar på huset.

Här har vi haft fullt upp de senaste veckorna med att få ordning på huset så det blir fint för alla som kommer och tittar. Det är tyvärr inte så mycket jag orkar att göra så det mesta får min man göra.


Ja här har jag haft det ganska tufft den senaste tiden med arbetsträningen och fått mera värk. Tänk denna värk som jag har nu i min vänstra skulderblad som också är svullen, axlar, nacke och huvudvärk har jag inte haft så här besvärligt sen jag arbetade för över 1 år sen. I förra veckan satt jag också mycket framför datan på arbetet och tydligen kommer denna värk av detta. Usch jag blir så himla trött på denna värk så man blir gråtfärdig. Jag tycker annars det är så roligt att arbetsträna och träffa folk och tänk bara att ha arbetskamrater att fika med och prata om ditt och datt.


Ja nu vet Ni alla bloggare varför jag inte alltid orkar sitta här och blogga utan det blir endast när jag orkar detta.


Nu skall jag avsluta detta bloggandet med att säga GRATTIS till min man som fyller 63 år och som vi skall fira nu till helgen.


   Ha nu en skön onsdagkväll! /Kram Bittan

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards