Bittans änglahem

Direktlänk till inlägg 28 december 2019

GOD FORTSÄTTNING!

Av Britt-Marie Wass - 28 december 2019 15:56

 

Jag vill önska Er en god fortsättning! Äntligen kommer det några rader från mig här på min blogg. Det blir inte så ofta då jag skriver och lägger ut bilder på mitt Instagram nu för tiden och dit är Ni välkomna.


Juldagarna är nu över för denna gången och som vi haft bra och varit trevligt tillsammans med släkten här hemma. Vi har firat julafton 2 dagar både julafton och annandag jul. Även jultomten kom i år till mig med några julklappar och fick denna gången en pyjamas, en härligt myströja i plysch samt en powerbank och så en så fin Amaryllis. Tyvärr så har vi inte haft någon snö här i Mariestad utan endast gröna gräsmattor och flera plusgrader. Tråkigt!


Tyvärr så har jag mycket värk just nu här både ryggen som värker och så mina händer och armar och sover dåligt på grund av värken.


Några bilder på vår nya konstgjorda julgran med snö samt en del av alla mina jultomtar.


Nu önskar jag Er alla en trevlig helg!!

Kram från Bittan

    

  


 
 
Ingen bild

Daniel

28 december 2019 16:24

Hej Farmor! Fina bilder! Kram!

 
Ingen bild

Anna

28 december 2019 22:04

Hejsan!
God fortsättning till dig också. Julen är över och nu väntar nyårsafton. Här har vi fått lite snö men den försvinner nog nu när det blir plusgrader i nästa vecka. Tråkigt att du har sådana besvär med din rygg. Du får krya på dig och vila så mycket som det går. Här är det ibland fullt upp då alla fyra barnbarnen är här.
Många kramar från din vän Anna

 
wiper

wiper

29 december 2019 13:41

God fortsättning till dig/er också. Jag startar upp ett Instagram på nyårsdagen. Då kan vi även ses där

Vilka toppenpresenter du fick och vilken häftig tomte ;). Ingen höjdare att ha värk och jag vet själv hur det känns. Fick besvär med både nacke och ländrygg på grund av för mycket stök före och efter juldagarna. Hoppas det lugnar ner sig för dig så du blir bättre

Vilken fantastiskt fin julgran och även dekorationer. Det ser verkligen juligt ut hos er. Vi har ingen gran för det ryms inte här

Gott slut på det gamla året

Många varma kramar från Malin

http://wiper.bloggplatsen.se

 
Pisan

Pisan

10 januari 2020 14:11

Vilka fina tomtar du har! Här har vi inte heller haft nån snö, ingen alls.... Trist. Och nu har snart halva januari gått. Vad fina julklappar du fått. Jag fick också några den här julen :-) Jag fick bl a en mörkblå kofta, den kommer bli väl använd i vår.
Ha en fin helg vännen! Kramisar! ♥

http://abrakadabra.bloggplatsen.se

 
wiper

wiper

11 januari 2020 09:41

Jag har inte än fixat Instagram för det tar sån tid med bloggen och promenader mm. Fast på söndag gör jag ett nytt försök och hör av mig

Ha en skön helg ni båda
kram från Malin

http://wiper.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Britt-Marie Wass - 16 februari 2021 15:16

  I söndagss var det ALLA HJÄRTANS DAG så därför kommer ett hjärta till Er som läser min blogg tyvärr är jag så dålig på att skriva här nu då jag istället skriver och lägger ut bilder på Instagram och dit är Ni alla välkomna sök på mitt namn.   ...

Av Britt-Marie Wass - 8 januari 2021 11:20

  En bild från julafton med mig och min man Johnny.   Äntligen några rader från mig och skriver endast några rader nu för det bara krånglar för mig idag. Just nu håller vi på och tar bort alla julsaker här och har kvar julgardinerna i köket oc...

Av Britt-Marie Wass - 23 december 2020 14:53

  En bild på några av mina gamla tomtar jag har av alla mina 100 tomtar. GOD JUL ALLA BLOGGVÄNNER! Ja nu är det jul igen fast det kan man inte tro här i Mariestad då det är gröna gräsmattor och flera plusgrader och jag tycker man inte får någ...

Av Britt-Marie Wass - 3 december 2020 14:58

    En vacker dikt av  Märta P. från Allers tidning.   Sinnets advent   Allting tystnar alllting vilar när vi åter hälsar dig Advent. I mitt hjärta bor en önskan då vårt första ljus vi nyss tänt. Önskan om kärlek och trö...

Av Britt-Marie Wass - 20 september 2020 14:31

    Nu är det nästan höst tycker jag och därför börjar jag skriva denna vackra dikt.   Septemberluft och septemberdag, du samlat all sommarens fröjd dess skönhet, dess färgprakt och solskensglans. Hos dig nått sin strålande höjd, de...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards