Bittans änglahem

Alla inlägg under september 2013

Av Britt-Marie Wass - 22 september 2013 16:12

 

VI HAR INTE TID - IDAG


Jag ville så gärna

komma på besök

men inte idag

kanske imorgon.


Jag ville så gärna

ge dig en blomma

på din födelsedag

men hann inte idag

kanske imorgon.


Jag ville så gärna

trycka din hand och

säga ett tack för

mångårig vänskap

kanske gör jag det

imorgon.


Jag ville så gärna

ringa ett samtal

men det var ett

program på teve så

klockan blev mycket

kanske gör jag det imorgon.


Men den morgonen

fanns inte mer.


Jag läste dessa tänktvärda ord i en tidning och som verkligen är så tänkvärda och oftast blir det ju tyvärr så att man tänker så här och sen ångrar man sig så mycket om det händer någonting kanske med sin vän.


Vad tycker Ni som läser i min blogg om detta. Skriv gärna några rader!


Nu får Ni ha en bra vecka och hoppas jag orkar skriva några rader snart igen!/ Kram Bittan

 

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggar


Skapa flashcards