Bittans änglahem

Alla inlägg under januari 2013

Av Britt-Marie Wass - 16 januari 2013 20:12

 

Ett vackert foto på den fina rimfrosten som var en dag här i december månad.


Äntligen kommer det några rader från mig på detta nya året och nu får man hoppas att detta nya år kommer att bli mycket bättre änn förra året, som var ganska tufft här för mig.

Men jag tycker inte alls om vintern som är nu med snö och kyla som bara ger mig mera värk. Men det bästa är ju nu när det är januari månad att det blir lite ljusare för var dag som kommer. Ja sen fyller jag år i denna månad men nu när man blir äldre så ser man inte längre fram emot detta.

Jag fyller år på tisdag men skall fira det nu på söndag tillsammans med släkten och hoppas då att jag får lite tulpaner som nu är så vackra i alla färger. Då vet man att det går mot vår. En tulpanbukett piggar verkligen upp mig! Ja här händer annars inte så mycket och just nu står det still i mitt huvud så jag får sluta här för denna gången och hoppas det går lättare en annan dag att skriva några här på min blogg.

  Kram Bittan

   

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards