Bittans änglahem

Direktlänk till inlägg 7 november 2011

Novemberhälsning

Av Britt-Marie Wass - 7 november 2011 19:30

 

Novemberhälsning från en mulen dag men vilken värme vi har fått och skönt att det inte är kallt tycker jag för det räcker om det blir snö och kallt till jul tycker jag även om det är mörkt ute. Men nu blir det snart advent och då kommer det mycket ljus i våra fönster. Dit längtar jag till nu. Advent är en vacker tid.


Ja här är annars allt som vanligt och jag håller på och arbetstränar fortfarande. Nu är jag så orolig här då jag skall på möte med Arbetsförmedlingen o Försäkringskassan nu på onsdag och får se hur de tänker min framtid.

Ni får tänka på mig då så att det går bra för mig.


Ha nu en bra fortsättning på måndagkvällen!

Kram Bittan

 



 
 
Ingen bild

Anna

8 november 2011 16:06

Hej....

Jag håller med dig om att det blir mysigt nu när det blir advent då man får plocka fram stjärnor och ljusstakar att ställa i fönstren.
November är så mörk och tråkig.
Imorgon tar vi tåget ner till Skåne för att hälsa på. Det ska bli både roligt och trevligt.
Jag tänker på dig och håller tummarna att allt går bra på mötet med arbetsförmedlingen och försäkringskassan.

Kram Anna

 
Pisan

Pisan

10 november 2011 08:55

Hur gick det på mötet?? Önskar dig en fin torsdag vännen! Kramar! ♥

http://pisansblogg.bloggplatsen.se

 
Karin

Karin

10 november 2011 23:34

Jag gillar inte snö, så jag är också glad för novembervärmen.
Hoppas att det gick bra AF.
Kram Karin

http://pixelmojan.se

 
Ingen bild

Love

12 november 2011 16:49

Det är jobbigt att inte veta vad som ska ske men jag hoppas du fått possitivt besked nu. Jag har börjat plocka fram alla belysningar och skarvsladdar för att kunna få det uppsatt till 1 advent
Kan inte hjälpas att elräkningen blir hög i december men jag vill ha mycket ljus ute då ja inne också för den delen. Här är det ju beckmörkt annars. Önskar vi har snö då också.
Har jag tur kommer både barn o barnbarn hit då för på julafton kan vi inte vara samlade.
Nu väntar jag vilken dag som helst på svar från min ryggröntgen och om det finns något dom kan göra.
Ha det mycket bra och försök vara positiv men jag vet det är inte alltid så lätt.
Kram min vän.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Britt-Marie Wass - 16 februari 2021 15:16

  I söndagss var det ALLA HJÄRTANS DAG så därför kommer ett hjärta till Er som läser min blogg tyvärr är jag så dålig på att skriva här nu då jag istället skriver och lägger ut bilder på Instagram och dit är Ni alla välkomna sök på mitt namn.   ...

Av Britt-Marie Wass - 8 januari 2021 11:20

  En bild från julafton med mig och min man Johnny.   Äntligen några rader från mig och skriver endast några rader nu för det bara krånglar för mig idag. Just nu håller vi på och tar bort alla julsaker här och har kvar julgardinerna i köket oc...

Av Britt-Marie Wass - 23 december 2020 14:53

  En bild på några av mina gamla tomtar jag har av alla mina 100 tomtar. GOD JUL ALLA BLOGGVÄNNER! Ja nu är det jul igen fast det kan man inte tro här i Mariestad då det är gröna gräsmattor och flera plusgrader och jag tycker man inte får någ...

Av Britt-Marie Wass - 3 december 2020 14:58

    En vacker dikt av  Märta P. från Allers tidning.   Sinnets advent   Allting tystnar alllting vilar när vi åter hälsar dig Advent. I mitt hjärta bor en önskan då vårt första ljus vi nyss tänt. Önskan om kärlek och trö...

Av Britt-Marie Wass - 20 september 2020 14:31

    Nu är det nästan höst tycker jag och därför börjar jag skriva denna vackra dikt.   Septemberluft och septemberdag, du samlat all sommarens fröjd dess skönhet, dess färgprakt och solskensglans. Hos dig nått sin strålande höjd, de...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards