Bittans änglahem

Direktlänk till inlägg 1 maj 2017

Ha en trevlig 1:a Maj!

Av Britt-Marie Wass - 1 maj 2017 10:50

 

Ett foto på våra pingstliljor som blommar så vackert nu och äntligen har värmen kommit och det blir vackert väder nu. Det är väl typiskt nu när alla skall börja arbeta igen efter helgerna.

Idag skall vi gå på Vårmarknad här i stan och får se om det finns något att köpa men det brukar inte bli så mycket att köpa men är ändå roligt att gå runt och titta i alla marknadstånd och så träffar man alltid så mycket folk. Vi skall gå på marknaden med våra barnbarn.

Äntligen mår jag mycket bättre nu i min rygg som är så skönt och fick inte alls värk fast vi åkte bil till Borlänge ca 30 mil härifrån men vi stannade och rastade 2 gånger. Ja vi var på begravning i Borlänge och allt gick bra och det var så fint. Nu är det så skönt att detta är över för man är alltid så orolig hur det skall bli.

Ha nu en trevlig 1:a Maj!

Kram från Bittan

 
 
Ingen bild

Johnny

1 maj 2017 11:15

Vilka fina pingstliljor!/kram från Johnny

 
Ingen bild

Anna

1 maj 2017 18:46

Hej!
Vilka vackra pingstliljor. Här har de knappt börjat blomma. Det ska i så fall vara vid en solig vägg. Idag har vi varit ute vid stugan. Det har varit en solig och härlig dag. Våra två små barnbarn var med oss. Vi får hoppas nu att värmen är här. Vad skönt att du är bättre i ryggen. Ha nu en bra vecka.
Kram Anna.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Britt-Marie Wass - 16 februari 2021 15:16

  I söndagss var det ALLA HJÄRTANS DAG så därför kommer ett hjärta till Er som läser min blogg tyvärr är jag så dålig på att skriva här nu då jag istället skriver och lägger ut bilder på Instagram och dit är Ni alla välkomna sök på mitt namn.   ...

Av Britt-Marie Wass - 8 januari 2021 11:20

  En bild från julafton med mig och min man Johnny.   Äntligen några rader från mig och skriver endast några rader nu för det bara krånglar för mig idag. Just nu håller vi på och tar bort alla julsaker här och har kvar julgardinerna i köket oc...

Av Britt-Marie Wass - 23 december 2020 14:53

  En bild på några av mina gamla tomtar jag har av alla mina 100 tomtar. GOD JUL ALLA BLOGGVÄNNER! Ja nu är det jul igen fast det kan man inte tro här i Mariestad då det är gröna gräsmattor och flera plusgrader och jag tycker man inte får någ...

Av Britt-Marie Wass - 3 december 2020 14:58

    En vacker dikt av  Märta P. från Allers tidning.   Sinnets advent   Allting tystnar alllting vilar när vi åter hälsar dig Advent. I mitt hjärta bor en önskan då vårt första ljus vi nyss tänt. Önskan om kärlek och trö...

Av Britt-Marie Wass - 20 september 2020 14:31

    Nu är det nästan höst tycker jag och därför börjar jag skriva denna vackra dikt.   Septemberluft och septemberdag, du samlat all sommarens fröjd dess skönhet, dess färgprakt och solskensglans. Hos dig nått sin strålande höjd, de...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggar


Skapa flashcards