Bittans änglahem

Direktlänk till inlägg 30 juni 2012

Sista dagen i juni månad

Av Britt-Marie Wass - 30 juni 2012 18:47

 

Äntligen några rader så här i slutet av denna månaden från min blogg och ett vackert foto på sommarblommor.


Här är jag så glad att jag äntligen fått beslut från FK att jag nu har hel sjukersättning som förr man kallade sjukpension, så nu äntligen kan jag få lite ro här nu när jag fått beskedet och kan planera lite mer för framtiden. Så skönt att alla utredningar är färdiga nu.


Nu har min man semester om  vecka och vi Ivara mest här hemma och blir skönt att ta dagen som den kommer.  Man får bara hoppas det blir lite bättre sommarväder.


Imorgon skall vi gå på ett stort loppis här som de har 1 gång varje år som är idrottsföreningen som har. Idag har vi tagit det lugnt här hemma.


Ha nu en skön fortsättning på lördagen!

Kram Bittan




 
 
Ingen bild

Inga-Birgit

30 juni 2012 21:21

Äntligen! Härligt att höra den glada nyheten! Önskar dig en skön lördagskväll och en trevlig söndag på loppis! Kram / Inga

 
Pisan

Pisan

2 juli 2012 10:59

Åååhhh vad roligt att höra!!! Grattis! Nu kan du ju slappna av. När jag fick mitt besked försvann ångesten jag hade haft innan och jag kände mig bättre än på flera år.
Kul med loppis, jag gillar också att gå på loppisar och har många loppisfynd i mitt hem :-)
Önskar dig en fin vecka! Ha det så gott och njut nu av att slippa alla utredningar och saker som FK hittar på åt en. Kramisar! ♥

http://pisansblogg.bloggplatsen.se

 
Karin

Karin

3 juli 2012 12:56

Det var skönt för dig att äntligen få något besked. Nu slipper du oroa dig, och kan som skrev: ta dagen som den kommer.
Det är ju oftast dagsformen som får avgöra, vad man ska hitta på.
Kram Karin

http://pixelmojan.se

 
Ingen bild

Love

8 augusti 2012 20:05

Nu har du hunnit vara "friherinna" en månad och jag vet hur skönt det är att slippa FK även om all värk finns kvar.
Semestern är väl också slut och inte har det varit så värst fint väder i sommar. Vi har gjort en del utflykter men sorgen över att Leif inte bor hemma är svår.
Tänk dig själv att efter 51 år leva ensam och ha sin man på ett annat ställe det är ingen som vill men man kan inte styra över sjukdommar och inte ens dom som har pengar blir förskonade fast man säger att med pengar kan man köpa allt.
Tony o jag tittar en del på OS men snart är det slut.
Det är alltid roligt att läsa i din blogg hur du har det och jag
ser fram mot nästa inlägg.
Stor kram från mig till dig.

 
Ingen bild

Anna

10 augusti 2012 20:29

Hejsan!

Tack så mycket för ditt kort.
Hoppas att sommaren varit bra trots att vädret inte varit det bästa.
Skönt att det nu äntligen blev klart med din sjukpension.
Hoppas få höra av dig snart.

Kram från Anna

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Britt-Marie Wass - 16 februari 2021 15:16

  I söndagss var det ALLA HJÄRTANS DAG så därför kommer ett hjärta till Er som läser min blogg tyvärr är jag så dålig på att skriva här nu då jag istället skriver och lägger ut bilder på Instagram och dit är Ni alla välkomna sök på mitt namn.   ...

Av Britt-Marie Wass - 8 januari 2021 11:20

  En bild från julafton med mig och min man Johnny.   Äntligen några rader från mig och skriver endast några rader nu för det bara krånglar för mig idag. Just nu håller vi på och tar bort alla julsaker här och har kvar julgardinerna i köket oc...

Av Britt-Marie Wass - 23 december 2020 14:53

  En bild på några av mina gamla tomtar jag har av alla mina 100 tomtar. GOD JUL ALLA BLOGGVÄNNER! Ja nu är det jul igen fast det kan man inte tro här i Mariestad då det är gröna gräsmattor och flera plusgrader och jag tycker man inte får någ...

Av Britt-Marie Wass - 3 december 2020 14:58

    En vacker dikt av  Märta P. från Allers tidning.   Sinnets advent   Allting tystnar alllting vilar när vi åter hälsar dig Advent. I mitt hjärta bor en önskan då vårt första ljus vi nyss tänt. Önskan om kärlek och trö...

Av Britt-Marie Wass - 20 september 2020 14:31

    Nu är det nästan höst tycker jag och därför börjar jag skriva denna vackra dikt.   Septemberluft och septemberdag, du samlat all sommarens fröjd dess skönhet, dess färgprakt och solskensglans. Hos dig nått sin strålande höjd, de...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards