Bittans änglahem

Alla inlägg den 27 februari 2011

Av Britt-Marie Wass - 27 februari 2011 13:47

  

Tänk om det kunde vara snart VÅR och att vårblommor blommar, men denna vår blir nog sen här. Ja här har vi fortfarande snö kvar och fortfarande några minusgrader och man längtar så till VÅREN och att min värk blir bättre när det är varmare väder.


Ja nu har jag arbetstränat i 2 veckor och det går ganska bra men är en väldig omställning mot tidigare när man gått här hemma ensam hela dagarna. Men jag trivs så bra på denna arbetsplats och jag känner mig mycket gladare. Så skönt!


Just nu väntar jag här på att mina föräldrar kommer hit på em.fika då vi skall fira MARIE-dagen en dag i förväg, då jag alltid firar Mariedagen. Vi firar med vanlig fika och får se om jag får något paket av mina föräldrar av min man blir det nog en tulpanbukett imorgon skulle jag tro och hoppas verkligen detta.


Ja igår var jag på bokrean och gick runt och tittade men köpte endast 1 bok och det blev boken " Hundraåringen" av Jonas Jonasson som skall vara en bra bok. Ja nu får man bara se om jag tycker om den och kan koncentrera mig på att läsa hela boken då jag brukar ha så svårt med detta.


Ha nu en trevlig helg och avslutar med ett foto på 2 av mina änglasamling.

  

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards