Bittans änglahem

Alla inlägg den 21 februari 2011

Av Britt-Marie Wass - 21 februari 2011 20:07

  

Äntligen kommer några rader från mig nu på min blogg men jag har inte orkat vara ute på internet nu på 1 vecka.

Jag började arbetsträna här förra måndagen i en affär och det märks verkligen att man inte arbetat på ett tag nu då jag ju varit sjukskriven i över 1 år nu. Jag arbetstränar nu 2 timmar varje dag i en affär och det är precis vad jag orkar med just nu, även om det är lite jobbigt så är det så roligt att komma ut bland folk och träffa arbetskamrater igen och man kan sitta och fika en liten stund och få prata med andra folk för när man går hemma så blir man ju så isolerad tycker jag.

Så förra veckan var det inte så mycket annat jag orkade med än att arbetsträna men hoppas det blir lite bättre nu för varje dag som går och man börjar bli lite mera van att arbeta.

Ja nu vet Ni alla som undrar hur jag har det och önskar Er alla en trevlig vecka!

  Kram Bittan

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards