Bittans änglahem

Alla inlägg den 11 mars 2010

Av Britt-Marie Wass - 11 mars 2010 20:35

Ja igår hade jag migrän då jag egentligen hade tänkt skriva några rader här i min blogg om fortsättningen om tandläkarbesöket. Men idag är jag bättre och skriver några rader här nu.


Det gick bra hos tandläkaren och hon undersökte mig och fann då 3 små hål samt att hon tog bort tandsten. Usch vad dyrt det är och gå hos tandläkaren. Denna gång kostade det 605 kr och det tog endast 15 minuter. Usch! Jag tror att det är många som inte kan gå till tandläkaren nu när det är så dyrt särskilt alla som är arbetslösa mm.


Idag har vi haft en strålande sol här och 5+ ute så i eftermiddag satt jag på altanen och njöt av solen. Skönt!


Jag har nu tagit in de första forsythiakvistarna och skall se nu om det blir som det brukar bli vackra gula blommor på. Jag har tänkt plocka in tidigare men kom inte fram till dessa buskarna för all snön som vi fortfarande har kvar här men har smält en hel del av snön som skönt är. Nu hörde jag på radion att de talade om att imorgon skall det komma snöblandat regn och det vill jag inte alls ha sådant väder nu utan istället mera sol och värme.


Nu får Ni ha en skön fortsättning på torsdagkvällen!
Kram Bittan

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards