Bittans änglahem

Alla inlägg den 9 mars 2010

Av Britt-Marie Wass - 9 mars 2010 09:46

Usch nu skall jag snart till tandläkaren och jag är så himla nervös för jag tycker det är så hemskt att gå till tandläkaren. Men jag skall endast på undersökning men det räcker för mig för att känna rädsla. Jag får hoppas det går bra och jag har en bra tandläkare som förstår hur jag känner.


Tyvärr så fick jag denna tandläkarrädslan när vi hade en skoltandläkare när jag gick i skolan som var hemsk och jag kommer ihåg en gång så drog han ut en tand på mig som han inte fick tag på så den svalde jag.


Sen hade jag problem med 2 visdomständer som jag fick problem när vi var på semester och var tvungen att gå till tandläkaren uppe i Kalix i Norrland. Han drog ut 2 tänder som var så svåra att få ut och till slut så svimmade jag. Min man som väntade i bilen fick en chock när jag kom ut och såg mig då jag var så vit i ansiktet.


Ha nu en skön tisdag!


Kram Bittan

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards