Bittans änglahem

Direktlänk till inlägg 24 oktober 2010

SÖNDAG EFTERMIDDAG

Av Britt-Marie Wass - 24 oktober 2010 14:36

Ja nu är det längesen jag skrev några rader i min blogg, men skall nu försöka skriva några rader här medan jag väntar på att vi skall åka hem till mina föräldrar då vi skall fira min mamma som fyller 84 år idag. Grattis! Jag har köpt till min mamma en pyjamas som hon önskade sig och så blir det även en blomma.


Ja här har jag fortfarande inte fått något svar på Försäkringskassan och detta tar enormt mycket på min ork och är väldigt oroligt så därför mår jag inte alls så bra här och varje dag är så jobbig och man tappar lusten med allting just nu. Om inte det räckte så fick jag migrän igår också som kom när vi varit och handlat och det blev snabbt 1 tablett mot migrän och sen sängen, men så äntligen vid 18-tiden blev jag bättre så jag orkade gå upp och kunde vara med min man och se på TV:n på kvällen. Vi såg på Dansbandskampen och jag tycker inte alls det är så bra mot tidigare då jag inte tycker om den nya programledaren. Men de är duktiga det bandet som kommer från Mariestad Elias.


Nu önskar jag Er alla en skön fortsättning på söndagen och tusen tack alla Ni som skriver några kommentarer är alltid så roligt när någon skriver där. Varmt tack alla Ni!

  Kram Bittan 

 
 
Ingrid

Ingrid

24 oktober 2010 19:21

Hejsan Bittan!
Jag förstår att det där att du inte får något besked från FK är jobbigt. Det tär på en att gå i ovisshet och man blir mer eller mindre handlingsförlamad. Jag hoppas verkligen att det löser sig på något bra sätt.
Vi ser inte så mycket på Dansbandskampen nu, jag har lite svårt för det nya upplägget och ni har ju "Så mycket bättre" börjat och det tycker jag bättre om.

Ha en fin söndagskväll!
Kram Ingrid

http://stenstugu.com/wp

 
Karin

Karin

24 oktober 2010 21:01

Hoppas att ni hade en trevlig födelsedag tillsammans med din mamma!
Kram Karin

http://htpp://pixelmojan.se

 
Ingen bild

Love

31 oktober 2010 10:28

Hej vännen!
Tycker synn om dig som lever i ovisshet. Vår dotter sitter i samma situation och mår väldigt dåligt psykiskt men deppresion så jag förstår hur du känner det.
Lyclig ska du vara som har din mamma kvar min dog när hon bara var 68 år så dotter kommer knappt ihåg henne.All mammor har heller inte en så omtänksam dotter som du.
I min blogg skrivs inte heller så ofta men det är ju inget krav utan något man styr själv.
Vet du vad, vi ska bli med hund i morgon.
Är jätteglad och nu börjar äventyret med att uppfostra en valp. Inga mer sovmornar och ut i regn o rusk. Visst det är smartare att skaffa valp på våren man hjärtat sa att denna lille Gaius ville vi ha.
Jag tänker på dig och skickar en STOR STYRKEKRAM.
Love.

 
Ingen bild

Anna

1 november 2010 18:28

Hejsan Britt-Marie!
Vad tråkigt att du inte fått något besked från FK än. Jag förstår att det tär på dig att gå i ovisshet.
Jag håller med dig om att dansbandskampen var bättre förr.
Ha det så bra.
Kram Anna

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Britt-Marie Wass - 16 februari 2021 15:16

  I söndagss var det ALLA HJÄRTANS DAG så därför kommer ett hjärta till Er som läser min blogg tyvärr är jag så dålig på att skriva här nu då jag istället skriver och lägger ut bilder på Instagram och dit är Ni alla välkomna sök på mitt namn.   ...

Av Britt-Marie Wass - 8 januari 2021 11:20

  En bild från julafton med mig och min man Johnny.   Äntligen några rader från mig och skriver endast några rader nu för det bara krånglar för mig idag. Just nu håller vi på och tar bort alla julsaker här och har kvar julgardinerna i köket oc...

Av Britt-Marie Wass - 23 december 2020 14:53

  En bild på några av mina gamla tomtar jag har av alla mina 100 tomtar. GOD JUL ALLA BLOGGVÄNNER! Ja nu är det jul igen fast det kan man inte tro här i Mariestad då det är gröna gräsmattor och flera plusgrader och jag tycker man inte får någ...

Av Britt-Marie Wass - 3 december 2020 14:58

    En vacker dikt av  Märta P. från Allers tidning.   Sinnets advent   Allting tystnar alllting vilar när vi åter hälsar dig Advent. I mitt hjärta bor en önskan då vårt första ljus vi nyss tänt. Önskan om kärlek och trö...

Av Britt-Marie Wass - 20 september 2020 14:31

    Nu är det nästan höst tycker jag och därför börjar jag skriva denna vackra dikt.   Septemberluft och septemberdag, du samlat all sommarens fröjd dess skönhet, dess färgprakt och solskensglans. Hos dig nått sin strålande höjd, de...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards