Bittans änglahem

Alla inlägg den 18 augusti 2010

Av Britt-Marie Wass - 18 augusti 2010 21:44

  

Här kommer ett foto på en vacker solnedgång som vi såg när vi var i Landskrona är från campingen där och man ser även lite av ön Ven. Fotot är taget den 1/8-10.


Ja nu är det länge sen jag var ute och bloggade igen förstår inte vad tiden tar vägen fast man inte gör så mycket här hemma.


Men idag åkte jag äntligen ut på en liten shoppingtur tillsammans med min väninna Berit och vi åkte till Skövde som ligger ca 4 mil härifrån Mariestad. Där har de ju mycket mera affärer än i lilla staden Mariestad. Ja där är det nästan för mycket affärer och särskilt när man inte orkar gå så mycket. Men det blev ändå inte så mycket köpt men jag köpte 2 långärmade tröjor till mig, en i plommonfärg och en i svart med broderat och dessa köpte jag i affären Cassels och man fick köpa dessa 2 för 299 kr som jag tyckte var ett bra pris. Det är så roligt med lite nytt alltid i kläder. Ja sen passade vi naturligtvis på och fika också och det blev en jättegod pariservåffla och en prinsessbakelse. Gott!  Ja det blev en lyckad eftermiddag vi hade tillsammans och sen när man kom hem var man så trött. Men först blev det att laga lite mat innan jag vilade och även sen har sett lite på TV:n men idag var det inte något bra program som jag ville se och ändå har vi massor av TV:e kanaler.

Ha nu en bra fortsättning på kvällen!

Många hälsningar från Britt-Marie  

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards