Bittans änglahem

Alla inlägg den 13 april 2020

Av Britt-Marie Wass - 13 april 2020 17:13

 

Glad Påsk!


Jag hoppas Er påskhelg har varit så bra den kan i dessa Corona tider och här när man är efter 70 år får man mest vara här hemma men vi har gjort några saker ändå.

 

Långfredagen var vi tillsammans med vårt barnbarn till det vackra Minnesfjället i Lugnås som är några mil från Mariestad där det också finns en del gamla kvarnstenar samt en grotta men som inte var öppen nu. Men vilken underbar natur det var där och Ni skulle se alla vitsippor där var precis vitt i hela skogen där. Så vackert!

En bild på Anneli och mig vid husbilen.

  

Påskafton var vi till vår camping här i stan som heter Ekuddens camping för att hälsa på min bloggvän Anneli och man som låg där med sin nya fina husbil. Det var så roligt att få träffas och kunna prata med varandra. Trevligt! Det var första gången vi sågs men var precis som man känt varandra länge och det har man också när man skriver mycket till varandra och läser varandras blogg och även instagram. Jag hoppas man kan ses flera gånger.


Annandag Påsk! Idag alltså har vi varit här hemma och jag har inte varit utanför dörren då det blåser så enormt mycket och endast 6+. Usch jag avskyr denna blåst och får sådan huvudvärk av den och även mycket värk.

 

En bild på min man, jag och vackra påskblommor.

 

Nu önskar jag Er alla en god fortsättning på söndagkvällen!

Kram från Bittan

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2020 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards