Bittans änglahem

Alla inlägg den 21 november 2019

Av Britt-Marie Wass - 21 november 2019 16:13

  Hej på Er alla bloggare nu kommer äntligen några rader från mig så här i november månad och man väntar på advent.


Vi har varit på en julmarknad i Falköping där på Falbygdens ost fina julmarknad. Oj så mycket vackra julsaker det fanns där och även en massa ost mm. Jag köpte där till mig en vacker ängel av plåt, jultomte, batteridrivna blockljusstakar, gran av keramik och en liten rådjur samt ost och kex.


Bilden från julsaker jag köpt ser Ni längst upp.


I denna vecka har vi varit på secondhand affären här i Mariestad där de började sälja julsaker och adventsaker förra fredagen. Där fanns det också massa julsaker och jag köpte 2 juldukar, jultomte, fat med ängel på och en vacker rund tavla med domherrar broderade på allt detta för endast 95 kr. Billigt!


Igår var vi på en shoppingtur till Skövde tillsammans med vårt barnbarn och då köpte jag en vacker jultomte i ett hus och så fick vi äntligen tag på en stor svart matta till vår hall och en röd trasmatta till vår andra lilla hall. Vi hade en trevlig eftermiddag där men sen fick jag sån värk i min rygg så det var bara att vila och passade på då när min man var och såg på ishockey här i stan.


Nu skriver jag inte så ofta här som beror på att jag skriver och lägger ut bilder på mitt instagram så dit är Ni välkomna.


Ha nu en bra fortsättning på torsdagen och även trevlig helg!

  Kram Bittan


Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2019 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards