Bittans änglahem

Alla inlägg den 21 juni 2015

Av Britt-Marie Wass - 21 juni 2015 18:15

 

Här kommer ett foto från vårt midsommarfirande med blommor och en midsommarstång som min mamma gjort för många år sen och min vackra broderade duk som jag sytt.


Ja nu är midsommar över för denna gången och vi har haft en bra midsommarhelg här i Mariestad. Denna midsommar var vi inte ute på något midsommarfirade då det regnade och så firade vi bröllopsdag tillsammans med mina föräldrar.

  Midsommaraftonen firade vi också att vi varit gifta i 45 år. Grattis till min man som orkar vara min man så här länge och att fortfarande kärleken finns efter så många år. Tänk vad åren går. Otroligt! Ja man undrar vad tiden tar vägen när man tänker tillbaka på alla åren. När vi gifte oss för 45 år sen var det en mycket varm och solig dag kommer jag ihåg och det var så jobbigt när vi var och fotograferade oss. Vi gifte oss här i Mariestad i vår domkyrkas sakrestia med vittne som var min moster och morbror. Därefter var vi hemma hos mina föräldrars hem och åt en god middag men tyvärr kommer jag inte ihåg nu vad vi åt. Ja det var några minnen ifrån den dagen.


Nu hoppas jag att Ni som läser detta har haft en trevlig midsommar och nu kanske många också kommer att ha semester och vi får hoppas det blir bättre väder. Idag har vi haft det ganska varmt här 18+ sol ibland, regn och även åska. Nu väntar man på lite varmare väder och Sol.


Ha nu en bra vecka alla bloggläsare och tack för Ni som skriver någon kommentar!

Kram Bittan

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards