Bittans änglahem

Alla inlägg den 19 juni 2011

Av Britt-Marie Wass - 19 juni 2011 19:39

  

Idag har vi bröllopsdag min man och jag och har varit gifta nu i 41 år. Tänk vad tiden går och man fattar inte att man varit gifta i så många år. Vi gifte oss en midsommarafton var det då 1970 och en väldig varm dag. Jag hoppas att vi kommer att vara gifta många år tillsammans nu.

Idag hade vi tänkt åka ut och äta men jag har så ont i halsen här så jag kände att jag inte ville detta, så istället tog vi en biltur till Skövde ca 4 mil härifrån och tittade runt där i en massa affär som passade bra när det ösregnade. Jag köpte till mig 2 sommarblusar i affären Cassels. Sen avslutade vi eftermiddagen med att fika ute och det blev bakelser budapest och vaniljhjärtan - så gott!

Ja igår blev jag så hastigt här så förkyld och har värk i bröstet, ont i halsen och blir som alltid så täppt i näsan så nu har jag börjat med näsdroppar och hoppas det hjälper samt har även köpt några halstabletter på Apoteket. Så imorgon blir det nog att jag stannar hemma från min arbetsträning beror lite på hur jag mår imorgon.

Ha nu en skön fortsättning på söndagskvällen!

  Kram Bittan

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards