Bittans änglahem

Alla inlägg den 4 maj 2019

Av Britt-Marie Wass - 4 maj 2019 15:54

 

Maj månad och det är verkligen ett bakslag angående vädret. Idag endast 7+ men soligt väder men blåser kallt. Vilken skillnad på vädret då hela april månad haft så varmt med nästan 20+ och soligt väder. Vädret är verkligen upp och ner kan man säga och man kan undra om det är klimatförändringarna som der beror på.  Nu önskar man bara att det kommer mycket regn då det är så enormt torrt här och grundvattnet är dåligt för hela Västra Götaland.


Idag har vi en ledig dag här hemma men varit några dagar intensivt då det 1 Maj var vårmarknad här i Mariestad så det var vi på men denna gången köpte jag inte något. Sen var det på kvällen bilutställning nere vid folkets park och så många bilar det kom i alla olika modeller. Sen igår var det städning här hemma och sen handla vi och efter detta var vi och hjälpte vårt barnbarn med handling av mat.


Denna vecka har jag haft lite värk i min högra handled och arm då jag skulle hjälpa min man och ta upp ett trädgårdsbord från källaren och tappade greppet och fick bordskivan på handleden. Aj så ont det gjorde! Det svullnade upp en del men det är bättre nu men väldigt blått och får se om jag skall ringa sjukhuset på måndag beror på hur det ser ut då. Det var verkligen otur man hade men tur att det ändå gick ganska bra.


Nu önskar jag Er alla en trevlig helg!

Kram från Bittan

 

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggar


Skapa flashcards