Bittans änglahem

Alla inlägg den 16 april 2019

Av Britt-Marie Wass - 16 april 2019 10:51

 

Snart är det påskhelg och jag vill önskar Er alla en GLAD PÅSK!


Nu till påsken skall vi åka en dag till Jönköping och se på den stora bilutställningen där med många vackra bilar och vi brukar åka dit ibland. Det är bilutställning där varje påsk och kommer många personer och det brukar komma ca 100.000 Titta gärna in på deras hemsida man kan googla på elmia bilutställning i Jönköping. Sen skall vi nog ta det lugnt här hemma i påsk och hoppas det blir vackert väder så man kan vara ute mycket. Vad skall Ni göra i påsk?

 

Ja här har vi haft fullt upp i förra veckan då vi ändrade om i vårt sovrum och hade köpt en ny stor garderob (3 garderober i ett). Vi hade en tidigare i vitt men som vi nog haft i minst 20 år och var så dålig. Denna garderob är ek och blev så bra. Så nu har jag slängt en del kläder m.m och skänkt till secondhand. Jag förstår inte vad man sparar och sparar som man sen aldrig använder. Sen plockade vi upp alla lådor som vi hade under sängen för nu skall vi inte ha några där. En del sparade jag och en del slängdes. Så skönt att nu fått ordningen på allt detta. Men så tråkigt att jag får sådan värk och min rygg har varit så dålig. Men som tur har jag en man som gör det mesta.


Här väntar jag nu på att en tvättmaskin med lakan skall bli färdig och som jag tänkte hänga ut i dag då det är soligt och 10 plusgrader. Min man håller på i trädgården nu.


Jag önskar Er nu alla en trevlig påskhelg!/ Kram från Bittan

    

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards