Bittans änglahem

Alla inlägg den 17 oktober 2018

Av Britt-Marie Wass - 17 oktober 2018 10:46

 

Ett foto från kyrkogården i söndags med vackra höstträd.


Äntligen skall jag skriva några rader här förstår bara inte vad tiden har tagit vägen men så mår jag inte så bra här. Jag har problem med mycket värk i både ländryggen och mitt knä som började med att jag ramlade när vi var till Malmö i början av augusti månad. Men jag har inte varit till någon läkare ännu, men har tänkt nu om det håller på så här måste jag åtminstone ringa till en sjukgymnast eller naprapat. Vad tycker Ni jag skall göra Ni som läser min blogg?


Men vilken brittsommar vi har haft nu med härliga varma dagar och jag har njutit och varit ute mycket i vår trädgård. Här blommar fortfarande mina pelargoner så vackert och man kan inte fatta att det är mitten av oktober och har även en ros som blommar. Man måste ta vara på varje dag som går nu för sen på vintern då får man bara vara inne.


Denna sommar har min man och med hjälp av svågern byggt en utealtan med tak och sen nästa vår skall vi inglasa altanen också. Det skall bli så bra och att man kan använda altanen lite mera på våren och hösten det ser jag verkligen fram emot.


Just nu är min man ute och krattar löv och sen på eftermiddagen skall vi in till stan då jag måste hämta medicin och kanske vi åker till affären Dollarstore som alltid är roligt och gå och strosa runt och såg i förra veckan att de började redan ta fram julsakerna. Vi var på Jysk i förra veckan och där hade de tagit redan fram alla julsaker. Så tidigt! När vi var på Jysk så hittade vi äntligen ett köksbord med stolar som vi köpte - så roligt med lite nytt till hemmet. Det förra köksbordet har vi haft i så många år.


Ha nu en bra fortsättning på denna onsdag!

Kram från Bittan


  

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards