Bittans änglahem

Alla inlägg den 27 mars 2018

Av Britt-Marie Wass - 27 mars 2018 15:04

 

GLAD PÅSK!


Vad skall Ni göra till påsk alla bloggare? I år skall vi ta det ganska lugnt här då vi firat min mans 70-års dag nyligen och vi hade 2 trevliga dagar tillsammans med släkt och vänner och han blev så uppvaktad med blommor och presenter.


På påskafton kommer våra 2 barnbarn till oss och stannar tills på påskdagen för på påskdagen skall vi åka till Jönköping och se på den stora bilutställningen som de har där varje år. Vi brukar åka dit då och då men var nu några år sen och skall bli spännande och se på alla vackra bilar och hoppas bara det inte är för mycket folk så man kan komma intill och se i alla montrar med bilar.


Vi får hoppas det blir soligt väder som vi haft här i dag men jag har varit inne hela dagen då jag har värk i min rygg. Nu väntar jag på att min man kommer hem så man kan äta middag då han arbetat idag i Secondhandaffären med att köra ut möbler. Idag skall vi ha ugnsbakad lax, potatis och grönsaker som blir gott!

Ha nu en trevlig påskhelg!

Kram från Bittan

       

 

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2018 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggar


Skapa flashcards