Bittans änglahem

Direktlänk till inlägg 16 mars 2018

Ett stort GRATTIS till min man som fyller 70 år idag!

Av Britt-Marie Wass - 16 mars 2018 13:57

 

ETT STORT TILL MIN MAN PÅ DIN 70-ÅRS DAG!


Denna stora dag skall vi fira både idag och imorgon men endast bara lite idag tillsammans med våra barnbarn och blir en räksmörgåstårta vi köpt som vi bjuder barnbarnen på. Min man är just nu och hämtar våra barnbarn.

Han har fått både SMS och telefonsamtal från vänner och släkt idag och även en stor blombukett från sin bror med familjer som bor i Kalix.

Imorgon skall vi fira med släkten och bjuder då på en exotisk planka med 3 sorters kött och en massa frukt på och denna har vi beställt från vår ICA affär och som brukar vara bra och god.

Min man fick av mig en stort tulpanbukett och ett guldhalsband som han önskade sig och blev så glad för detta.

Nu önskar jag Er alla en trevlig helg!

Kram från Bittan


 
 
Ingen bild

Anna

16 mars 2018 15:30

Hej Britt-Marie!
Låter gott med räksmörgåstårta och exotisk planka. Du får hälsa din man och säga grattis från oss båda. Våran dotter fyller också år idag och vi ska strax åka dit och gratta henne. Men egentligen vill man inte ut idag för här vräker snön ner. Våren tycks vara långt borta.
Önskar er en trevlig helg.
Kram Anna

 
wiper

wiper

17 mars 2018 09:12

Stort Grattis till din man att han fyller jämna år.Det låter verkligen gott både med räksmörgåsar och exotisk planka. Vilken toppendag ni får.

Ha nu en njutningsfull dag och ha det toppen
kram
Malin

http://wiper.bloggplatsen.se

 
Pisan/Liten Uggla

Pisan/Liten Uggla

17 mars 2018 10:33

Oj! Det låter hemskt gott! :-) Grattis till din man! Då har du fullt upp nu :-) Hoppas allt går bra och att du får en härlig helg! Kramis! ♥

http://abrakadabra.bloggplatsen.se

 
Annelie

Annelie

19 mars 2018 06:43

Grattis till din man i efterhand, hoppas att ni hade en super trevlig helg med god mat och härligt besök.

Ha nu en bra måndag.. // Kramen Annelie

http://nouw.com/gifta6570

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Britt-Marie Wass - 16 februari 2021 15:16

  I söndagss var det ALLA HJÄRTANS DAG så därför kommer ett hjärta till Er som läser min blogg tyvärr är jag så dålig på att skriva här nu då jag istället skriver och lägger ut bilder på Instagram och dit är Ni alla välkomna sök på mitt namn.   ...

Av Britt-Marie Wass - 8 januari 2021 11:20

  En bild från julafton med mig och min man Johnny.   Äntligen några rader från mig och skriver endast några rader nu för det bara krånglar för mig idag. Just nu håller vi på och tar bort alla julsaker här och har kvar julgardinerna i köket oc...

Av Britt-Marie Wass - 23 december 2020 14:53

  En bild på några av mina gamla tomtar jag har av alla mina 100 tomtar. GOD JUL ALLA BLOGGVÄNNER! Ja nu är det jul igen fast det kan man inte tro här i Mariestad då det är gröna gräsmattor och flera plusgrader och jag tycker man inte får någ...

Av Britt-Marie Wass - 3 december 2020 14:58

    En vacker dikt av  Märta P. från Allers tidning.   Sinnets advent   Allting tystnar alllting vilar när vi åter hälsar dig Advent. I mitt hjärta bor en önskan då vårt första ljus vi nyss tänt. Önskan om kärlek och trö...

Av Britt-Marie Wass - 20 september 2020 14:31

    Nu är det nästan höst tycker jag och därför börjar jag skriva denna vackra dikt.   Septemberluft och septemberdag, du samlat all sommarens fröjd dess skönhet, dess färgprakt och solskensglans. Hos dig nått sin strålande höjd, de...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggar


Skapa flashcards