Bittans änglahem

Direktlänk till inlägg 12 januari 2018

En stor saknad efter min mamma!

Av Britt-Marie Wass - 12 januari 2018 10:53

  


Tack alla som skrivit på min blogg och för fin omtanke för mig på grund av att min mamma dött. Jag har inte orkat skriva till alla på bloggarna men Ni skall veta att det värmer när Ni skriver till mig. Ja nu dog min mamma i lördagsmorse efter sin stroke och som skönt var att det gick fort och hon inte behövde ligga länge efter stroken på sjukhus. Hon blev 91 år gammal. Ja det är svårt att fatta att hon inte längre finns, men man får vara så glad att man fått ha sina båda föräldrar så länge i livet. Min pappa blev 89 år och dog för 1½ år sedan. Ja nu är det mycket att ordna med efter ett dödsfall. Hon skall begravas den 25 januari. Här är jag så trött efter allt detta och får mera värk i mina muskler och huvudvärk av detta.


Kram från Bittan  



 
 
Ingen bild

Anna

13 januari 2018 15:43

Hej!
Tråkigt med din mamma som gått bort. Ja, det är mycket att ordna med. Både du och jag vet det. Förstår om du har mera värk nu och är trött.
Jag har städat undan alla julsaker och ska i nästa vecka köpa en bukett tulpaner. Tycker så mycket om dessa blommor.
Du får ha det så bra så gott det går.
Kramar Anna.

 
Annelie

Annelie

14 januari 2018 09:24

Beklagar verkligen din sorg, men vad härligt att du fick ha din mamma kvar i livet tills hon vart 91 år.

Ha det så bra som du nu kan ha det...// Kramar om Annelie

http://nouw.com/gifta6570

 
wiper

wiper

16 januari 2018 11:47

Jag beklagar sorgen. Min mamma dog förra året så jag vet hur det känns och vad du går igenom nu. Som du säger så får man vara glad att föräldrarna levt så länge men sorgen och saknaden går aldrig över. Det är inte klokt vad fort livet har rusat fram

Känner verkligen med dig och tänker på dig

Stor varm kram från
Malin

http://wiper.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Johanna

18 januari 2018 15:37

Beklagar sorgen 😔

 
wiper

wiper

19 januari 2018 12:41

Tack för din kommentar. Jag brukar svara på min blogg men gör det här också eftersom du hade en fråga. Han fick inte nån fraktur utan det var muskler och ligament som skadades men det kommer ändå att ta tid och krävas sjukgymnastik

Tänker på dig i och med din mammas bortgång.

Stor varm kram
Malin

http://wiper.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Johnny

22 januari 2018 11:15

GRATTIS PÅ DIN FÖDELSEDAG! KRAM FRÅN JOHNNY

 
Annelie

Annelie

18 februari 2018 10:58

Hej vännen, tänkte bara höra hur det är med dig..??

Kramar Annelie

http://nouw.com/gifta6570

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Britt-Marie Wass - 16 februari 2021 15:16

  I söndagss var det ALLA HJÄRTANS DAG så därför kommer ett hjärta till Er som läser min blogg tyvärr är jag så dålig på att skriva här nu då jag istället skriver och lägger ut bilder på Instagram och dit är Ni alla välkomna sök på mitt namn.   ...

Av Britt-Marie Wass - 8 januari 2021 11:20

  En bild från julafton med mig och min man Johnny.   Äntligen några rader från mig och skriver endast några rader nu för det bara krånglar för mig idag. Just nu håller vi på och tar bort alla julsaker här och har kvar julgardinerna i köket oc...

Av Britt-Marie Wass - 23 december 2020 14:53

  En bild på några av mina gamla tomtar jag har av alla mina 100 tomtar. GOD JUL ALLA BLOGGVÄNNER! Ja nu är det jul igen fast det kan man inte tro här i Mariestad då det är gröna gräsmattor och flera plusgrader och jag tycker man inte får någ...

Av Britt-Marie Wass - 3 december 2020 14:58

    En vacker dikt av  Märta P. från Allers tidning.   Sinnets advent   Allting tystnar alllting vilar när vi åter hälsar dig Advent. I mitt hjärta bor en önskan då vårt första ljus vi nyss tänt. Önskan om kärlek och trö...

Av Britt-Marie Wass - 20 september 2020 14:31

    Nu är det nästan höst tycker jag och därför börjar jag skriva denna vackra dikt.   Septemberluft och septemberdag, du samlat all sommarens fröjd dess skönhet, dess färgprakt och solskensglans. Hos dig nått sin strålande höjd, de...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards