Bittans änglahem

Direktlänk till inlägg 3 juni 2017

GLAD PINGST!

Av Britt-Marie Wass - 3 juni 2017 14:26

   

Två foto på pelargoner som jag planterat. Balkonglådan sitter nedanför vårt lilla köksfönster och zinkbaljan står nedanför köksfönstret alldeles vid vid köksdörr.


 

Jag önskar Er en trevlig pingsthelg!


Denna pingsthelg skall vi hjälpa vårt barnbarn att flytta så det är fullt upp med detta, men jag får ta det lugnt och tänka på att inte göra för mycket på grund av min värk, men det är så roligt att kunna hjälpa till lite.


Idag har vi regn här och endast 14+ och tråkigt bara att det blir sådant här väder en helg när så många är lediga, men annars behövs det regn då det är så torrt ute.


Ha nu en trevlig helg!

Kram från Bittan


 
 
Ingen bild

Daniel

3 juni 2017 18:47

Glad pingst!/Daniel

 
Liten Uggla/Pisan

Liten Uggla/Pisan

5 juni 2017 13:42

Vad fint du planterat! Jag har inte en endaste liten växt ute på balkongen än, har liksom inte kommit till det än.... Brukar i o f s vara sen med det, är förresten sen med allt och för det skyller jag på fibron. Man får ju passa på när man har en hyfsad dag och än har jag inte haft nån sån där det passat att handla hem blommor och jord. Hoppas du haft en fin pingst och att resten av veckan blir bra! Kram från mig! ♥

http://abrakadabra.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Anna

6 juni 2017 10:17

Hej!
Vilka fina planteringar du har. Visst är det jobbigt att flytta men roligt att hjälpa till. Vi har hjälp dotter med flytt och fast man inte bar tunga saker så blir man trött. Vi har soligt och fint väder men värmen saknas.
Trevlig nationaldag.
Kram Anna.

 
Annelie

Annelie

11 juni 2017 06:17

Hej svejs,,, mysigt du har gjort med dina planteringar. Nu har de väl redan växt till sig.
Alla kommentarer jag får, publicerar jag,, ja inte om jag får några idiotkommentarer,,, men där hör inte du till :o))
Så alla dina är kommenterade.

Ha ett härligt avslut på denna helg.. // Kramen Annelie

http://gifta6570.blogspot.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Britt-Marie Wass - 16 februari 2021 15:16

  I söndagss var det ALLA HJÄRTANS DAG så därför kommer ett hjärta till Er som läser min blogg tyvärr är jag så dålig på att skriva här nu då jag istället skriver och lägger ut bilder på Instagram och dit är Ni alla välkomna sök på mitt namn.   ...

Av Britt-Marie Wass - 8 januari 2021 11:20

  En bild från julafton med mig och min man Johnny.   Äntligen några rader från mig och skriver endast några rader nu för det bara krånglar för mig idag. Just nu håller vi på och tar bort alla julsaker här och har kvar julgardinerna i köket oc...

Av Britt-Marie Wass - 23 december 2020 14:53

  En bild på några av mina gamla tomtar jag har av alla mina 100 tomtar. GOD JUL ALLA BLOGGVÄNNER! Ja nu är det jul igen fast det kan man inte tro här i Mariestad då det är gröna gräsmattor och flera plusgrader och jag tycker man inte får någ...

Av Britt-Marie Wass - 3 december 2020 14:58

    En vacker dikt av  Märta P. från Allers tidning.   Sinnets advent   Allting tystnar alllting vilar när vi åter hälsar dig Advent. I mitt hjärta bor en önskan då vårt första ljus vi nyss tänt. Önskan om kärlek och trö...

Av Britt-Marie Wass - 20 september 2020 14:31

    Nu är det nästan höst tycker jag och därför börjar jag skriva denna vackra dikt.   Septemberluft och septemberdag, du samlat all sommarens fröjd dess skönhet, dess färgprakt och solskensglans. Hos dig nått sin strålande höjd, de...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggar


Skapa flashcards