Bittans änglahem

Direktlänk till inlägg 15 januari 2017

Tulpanens dag idag!

Av Britt-Marie Wass - 15 januari 2017 13:51

 


 

Här kommer några vackra tulpankort till Er som läser min blogg!

Det är en härlig tid nu när alla tulpaner kommer i affärerna och finns i så många färger. Härligt!


Här mår jag inte så bra har haft ryggskott som började den 15 december och är fortfarande inte bra men bättre som skönt är. Nu har jag varit hos sjukgymnast och hon sa att det går fort att få ryggskott men tar lång tid innan allt går över och det stämmer verkligen.


Vad skönt tycker jag det är att det blir lite ljusare för varje dag som kommer nu och idag har vi strålande SOL här och inte någon snö och man kan inte fatta att det är januari månad som det ser ut med gröna gräsmattor ute. Jag tycker det kunde vara lite snö så man ser att det är vinter ute och det kan inte vara bra med dessa konstiga väderlekar vi har nu för tiden och man kan undra vad det bero på, troligen miljön.


Ha nu en bra fortsättning på söndagen!

Kram från Bittan

 

 
 
Ingen bild

Johnny

19 januari 2017 11:25

Vilka fina tulpanerna!

 
Ingen bild

Johnny

22 januari 2017 10:29

Grattis på din födelsedag! Kram från Johnny

 
Hemmamammafru.bloggplatsen.se

Hemmamammafru.bloggplatsen.se

23 januari 2017 02:35

hemmamammafru.bloggplatsen.se
Är trebarnsmamma och gift. Bloggar om livet som mamma och vår vardag. Du kontaktar mig på E-mail: happy0@home.se

http://hemmamammafru.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Anna

30 januari 2017 16:31

Hej!
Visst är det fint med tulpaner. Fick en bukett av min pappa dåjag följde med honom och handlade. Tråkigt att du inte är bra i ryggen än. Tydligen kan det ta lång tid innan man blir bra. Visst är det tråkigt väder, grått och kallt. Idag har faktiskt solen visat sig en stund.
Krya på dig.
Kram Anna

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Britt-Marie Wass - 16 februari 2021 15:16

  I söndagss var det ALLA HJÄRTANS DAG så därför kommer ett hjärta till Er som läser min blogg tyvärr är jag så dålig på att skriva här nu då jag istället skriver och lägger ut bilder på Instagram och dit är Ni alla välkomna sök på mitt namn.   ...

Av Britt-Marie Wass - 8 januari 2021 11:20

  En bild från julafton med mig och min man Johnny.   Äntligen några rader från mig och skriver endast några rader nu för det bara krånglar för mig idag. Just nu håller vi på och tar bort alla julsaker här och har kvar julgardinerna i köket oc...

Av Britt-Marie Wass - 23 december 2020 14:53

  En bild på några av mina gamla tomtar jag har av alla mina 100 tomtar. GOD JUL ALLA BLOGGVÄNNER! Ja nu är det jul igen fast det kan man inte tro här i Mariestad då det är gröna gräsmattor och flera plusgrader och jag tycker man inte får någ...

Av Britt-Marie Wass - 3 december 2020 14:58

    En vacker dikt av  Märta P. från Allers tidning.   Sinnets advent   Allting tystnar alllting vilar när vi åter hälsar dig Advent. I mitt hjärta bor en önskan då vårt första ljus vi nyss tänt. Önskan om kärlek och trö...

Av Britt-Marie Wass - 20 september 2020 14:31

    Nu är det nästan höst tycker jag och därför börjar jag skriva denna vackra dikt.   Septemberluft och septemberdag, du samlat all sommarens fröjd dess skönhet, dess färgprakt och solskensglans. Hos dig nått sin strålande höjd, de...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards