Bittans änglahem

Alla inlägg den 13 november 2016

Av Britt-Marie Wass - 13 november 2016 13:49

En vacker bild i väntan på advent!

Äntligen kommer några rader från mig här och tiden den bara försvinner för mig och just nu väntar jag på att det snart skall bli advent så man kan ta fram ljusstakar mm. då det lyser upp så vackert i fönstren.


Ja det blev en tidig vinter här med lite snö här några centimeter och som nu har varit i 1 vecka men nu tror jag att det försvinner snart för idag har vi plusgrader här och det skall bli varmare väder. Men det är annars vackert med snö för det lyser upp så i novembermörkret. Usch jag gillar inte alls vinter här då jag får sån värk här och tycker det är så mörkt och man blir lite deppig och har inte lust att göra så mycket. Tänk om man kunde bo i ett varmare land när det är vinter här det är vad jag önskar att kunde göra, men tyvärr så har man inte råd med detta.


Nu skall vi snart åka och hälsa på min mamma då hon känner sig så ensam sen min pappa dog i somras och sen blir det TV:e ikväll och se om man kan vinna något på Bingolotto.

Ha nu en bra söndag!

Kram från Bittan   

         


Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggar


Skapa flashcards