Bittans änglahem

Direktlänk till inlägg 6 februari 2016

Nytt foto längst upp på mina nya änglar!

Av Britt-Marie Wass - 6 februari 2016 16:27

Ett nytt foto på mina nya änglar som jag fick när jag fyllde år av min man. De är så vackra och står nu i min bokhylla där jag bara har änglar.


Usch denna vecka har jag haft det så jobbigt med så mycket värk i mina armar, handleder och händer som tyvärr kom efter att jag endast arbetat 2 timmar i kyrkornas secondhandaffären. Tänk att man inte tål något ibland jag blir så himla trött på denna värk och om inte det var bra så fick jag också sån magvärk igår. Men nu äntligen idag är jag lite bättre - så skönt!


Idag har vi veckohandlat på fm. och sen har jag bara latat mig och min man är just nu på ishockey. Ja sen ikväll blir det Melodifestivalstävlingen på TV:n som vi skall se på och äta något gott till det får se vad jag hittar på men tror det blir en räkrulle som jag såg i tidningen som verkade så gott.


Ha nu en trevlig helg!

Kram från Bittan

 

 
 
Ingrid

Ingrid

6 februari 2016 23:13

Hej Bittan!
Det låter jobbigt att ha så mycket värk. Jag har ju mina krämpor jag också, men har inte den där ständiga värken som du har.
Hoppas att du kommer att må lite bättre när våren, solen och värmen kommer.
Kram, Ingrid

http://stenstugu.com/wp

 
Ingen bild

Anna

10 februari 2016 17:41

Hej!
Vilka vackra änglar du fått av din man i födelsedagspresent. Denna vinter har jag också haft mera värk än vanligt. Inte nog med det så har jag åkt på en riktig influensa med feber och en hemsk hosta.
Räkrulle låter gått.
Krya på dig.
Kram Anna

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Britt-Marie Wass - 16 februari 2021 15:16

  I söndagss var det ALLA HJÄRTANS DAG så därför kommer ett hjärta till Er som läser min blogg tyvärr är jag så dålig på att skriva här nu då jag istället skriver och lägger ut bilder på Instagram och dit är Ni alla välkomna sök på mitt namn.   ...

Av Britt-Marie Wass - 8 januari 2021 11:20

  En bild från julafton med mig och min man Johnny.   Äntligen några rader från mig och skriver endast några rader nu för det bara krånglar för mig idag. Just nu håller vi på och tar bort alla julsaker här och har kvar julgardinerna i köket oc...

Av Britt-Marie Wass - 23 december 2020 14:53

  En bild på några av mina gamla tomtar jag har av alla mina 100 tomtar. GOD JUL ALLA BLOGGVÄNNER! Ja nu är det jul igen fast det kan man inte tro här i Mariestad då det är gröna gräsmattor och flera plusgrader och jag tycker man inte får någ...

Av Britt-Marie Wass - 3 december 2020 14:58

    En vacker dikt av  Märta P. från Allers tidning.   Sinnets advent   Allting tystnar alllting vilar när vi åter hälsar dig Advent. I mitt hjärta bor en önskan då vårt första ljus vi nyss tänt. Önskan om kärlek och trö...

Av Britt-Marie Wass - 20 september 2020 14:31

    Nu är det nästan höst tycker jag och därför börjar jag skriva denna vackra dikt.   Septemberluft och septemberdag, du samlat all sommarens fröjd dess skönhet, dess färgprakt och solskensglans. Hos dig nått sin strålande höjd, de...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggar


Skapa flashcards