Bittans änglahem

Alla inlägg den 20 september 2015

Av Britt-Marie Wass - 20 september 2015 16:09

Här kommer 3 foton från vår trädgården. Ett foto på vår lilla blomlåda under vårt lilla köksfönster, ett foto på mina vackra Mårbackapelargoner och ett foto på en av våra Kärleksört med nässelfjärilar.

     


Ja tänk nu är det redan i mitten av september månad och jag har inte skrivit något på denna blogg, men man måste njuta av sommaren och då sittter inte jag så mycket vid datan. Det blir nästan bara när man skall betala sina räkningar. Men nu går det ju mot hösten och då blir det lite mera att sitta vid datan bara mina armar, händer och axlar orkar. Just nu mår jag ganska bra från min fibromyalgi men det kan skifta väldigt mycket dag för dag, så det är bäst att ta vara på den tiden som är. Man tar verkligen inte för något givet när man har värk och man vet när det blir kallare väder så blir man sämre.


Idag har vi haft en strålande solskensdag här 15+ och SOL hela dagen så idag har jag varit ute i trädgården och bara njutit. Härligt!


Ha nu en bra fortsättning på söndagkvällen!

Kram från Britt-Marie

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards