Bittans änglahem

Alla inlägg den 26 juli 2015

Av Britt-Marie Wass - 26 juli 2015 16:06

 

Ett vackert foto att titta på i det regniga vädret.


Ja nu är det bara 1 vecka kvar på juli månad och jag tycker det har varit ganska dåligt väder här men man kan ju ta vara på tiden bättre när man är pensionär och kan ta dagen mera som den kommer. Det är det bästa med att vara pensionär tycker jag.

Vi har mest varit här hemma och bara tagit någon dagstur varit till Falkängens hantverksby på Kinnekulle och så på vår vackra Göta kanal vid Hajstorp och Lyrestad - så fina båtar det åker på Göta kanal och det ligger också många fina båtar vid vår gästhamn här i Mariestad.

Denna veckan har jag också plockat lite röda vinbär här och i denna vecka som kommer blir det plockning av svarta vinbär också. Det skall finnas mycket blåbär i skogarna men det tycker jag är så tråkigt att plocka så det tror jag inte vi skall göra.

Ha nu en bra fortsättning på kvällen och skön sommar! Kram Bittan

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards