Bittans änglahem

Alla inlägg den 26 december 2014

Av Britt-Marie Wass - 26 december 2014 18:32

JAG ÖNSKAR ER ALLA EN GOD JUL OCH GOD FORTSÄTTNING PÅ JULEN!

   

Ja nu har de första julhelgerna snart över och så här har jag firat julen.


Julaftonen var jag och min man och mina gamla föräldrar hemma hos min moster och firade jul. Vi fick en massa god julmat där, satt och pratade, fikade och hade julklappsleken och jag fick ett paket med rökt korv och en liten kasse. Ja det var en trevlig julafton men saknade vår son och våra barnbarn.

Juldagen var jag och min man och hälsade på min bästa väninna Berit på eftermiddagen och hade en trevlig pratstund där.

Idag på Annandagjul firade vi lite julafton här tillsammans med våra barnbarn Daniel och Sebastian och så var mina föräldrar här samt att tomten kom hit också. Vi bjöd idag på middag och blev ugnsbakad lax med citron o dillsås, potatis och brysselkål. Till efterrätt blev det fruktsallad med vispgädde. Gott! Efter maten så kom tomten med lite paket och jag fick en plånbok o sockar av min man samt fick vi tillsammans en jättefin isbjörn med ljus av våra barnbarn och av mina föräldrar pengar och som jag skall köpa mig en ny vinterjacka i dun. Ja sen spelade vi lite kort innan de åkte hem men våra barnbarn stannade kvar då de skall sova över hos oss.

Ja det var lite hur jag gjorde dessa dagar, tyvärr här så har jag annars mycket värk här och vi har nu fått det kallt här så då får jag ännu mera värk tråkigt nog.


Nu önskar jag Er alla en god fortsättning på julhelgen!

Kram Bittan

          

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards