Bittans änglahem

Direktlänk till inlägg 18 augusti 2014

Några foto från juli månad på mig och från vår semester

Av Britt-Marie Wass - 18 augusti 2014 20:31

 Några rader från sommaren och foton också.    


Ett av foton är från vår semester i Säfsen och det är utsikten från vår stuga vi hyrde där och vi hyrde en sådan stuga som det är på bilden. Det är så vackert där och så vacker natur och vi har haft många semestrar där uppe i Dalarna och varit så jättemånga gånger i Säfsen både på vintrarna, midsommarna, sommaren och på hösten och alltid är det så roligt att komma dit igen. Ja man skulle ha råd att ha en egen stuga där. Denna gång när vi var där så var vi också på folkracetävlingar som alltid där ca 1 mil från Säfsen i 2 dagar och det är alltid så roligt att titta på deras folkrace och de har en bra bana och det händer alltid mycket där.


Ja vilken sommar vi har haft nästan för varmt ibland annars har vi mest variit här hemma. Men nu plötsligt har det blivit nästan höst här tycker jag med mycket regn som verkligen behövdes så gräsmattorna växer och blir gröna igen.


Här har jag annars haft mycket problem med min mage denna sommar men är nu äntligen bättre där men nu får man mera värk av denna väderomväxling och det är så fuktigt ute tycker jag.


Ha nu en bra fortsättning på kvällen och avslutar med en folkracebil från tävlingen i Dalarna.

Kram Bittan


     

 
 
Ingen bild

Johnny

18 augusti 2014 20:52

Hej! Vilka vackra foton från Dalarna. Kram Johnny

 
Ingen bild

Anna

20 augusti 2014 18:25

Hej.....

Håller med om vilken sommar vi har haft.
Vackra bilder från Dalarna. Jag mailar dig ett litet brev.
Kram Anna

 
Karin

Karin

14 september 2014 20:54

Det ser härligt ut i Säfsen! Har varit en del i Dalarna, men jag tror aldrig just där!
Ha en fin sensommar!
Kram Karin

http://pixelmojan.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Britt-Marie Wass - 16 februari 2021 15:16

  I söndagss var det ALLA HJÄRTANS DAG så därför kommer ett hjärta till Er som läser min blogg tyvärr är jag så dålig på att skriva här nu då jag istället skriver och lägger ut bilder på Instagram och dit är Ni alla välkomna sök på mitt namn.   ...

Av Britt-Marie Wass - 8 januari 2021 11:20

  En bild från julafton med mig och min man Johnny.   Äntligen några rader från mig och skriver endast några rader nu för det bara krånglar för mig idag. Just nu håller vi på och tar bort alla julsaker här och har kvar julgardinerna i köket oc...

Av Britt-Marie Wass - 23 december 2020 14:53

  En bild på några av mina gamla tomtar jag har av alla mina 100 tomtar. GOD JUL ALLA BLOGGVÄNNER! Ja nu är det jul igen fast det kan man inte tro här i Mariestad då det är gröna gräsmattor och flera plusgrader och jag tycker man inte får någ...

Av Britt-Marie Wass - 3 december 2020 14:58

    En vacker dikt av  Märta P. från Allers tidning.   Sinnets advent   Allting tystnar alllting vilar när vi åter hälsar dig Advent. I mitt hjärta bor en önskan då vårt första ljus vi nyss tänt. Önskan om kärlek och trö...

Av Britt-Marie Wass - 20 september 2020 14:31

    Nu är det nästan höst tycker jag och därför börjar jag skriva denna vackra dikt.   Septemberluft och septemberdag, du samlat all sommarens fröjd dess skönhet, dess färgprakt och solskensglans. Hos dig nått sin strålande höjd, de...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggar


Skapa flashcards