Bittans änglahem

Alla inlägg den 12 januari 2014

Av Britt-Marie Wass - 12 januari 2014 11:33

GOD FORTSÄTTNING PÅ DETTA NYA ÅR!


 

Här kommer en tulpanbukett till Er som läser min blogg för snart är det tulpanens dag om jag inte minns fel så är det nu på onsdag. Det är härligt med alla tulpaner som kommer nu i affärerna.


Igår så slängde vi ut julen här och allt är nu plockat ner i lådor och upp till vinden, men jag skall nu idag eller imorgon också ta bort julgardinerna i köket och även ta bort juldukar och får se vad jag tar fram nu i skåpen.


Igår så började det snö här och har snöat i natt och snöar fortfarande lite här och är nu 5 minusgrader så nu har det kommit en del och just nu är min man ute och skottar snö. Det är så vackert ute nu med snö här, även om jag får mera värk i mina leder och muskler. Äntligen är det vinter när det skall vara det förut har det ju varit precis som höst tycker jag.


Ha nu en bra söndag! Kram Bittan

 

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggar


Skapa flashcards