Bittans änglahem

Alla inlägg den 8 oktober 2012

Av Britt-Marie Wass - 8 oktober 2012 19:45


 

Tack för Era hälsningar till min blogg och om tips om min rygg. Det värmer att Ni bryr Er om mig. Men nu äntligen är jag mycket bättre i min rygg. Så skönt! Äntligen blir man lite piggare när det inte värker så enormt mycket som jag haft.


Nu ser jag också fram emot morgondagen här då jag skall börja hjälpa till frivilligt lite i en secondhand affär här i stan. Men jag skall bara vara där 2 timmar och endast bara tisdagar och torsdagar. Det skall bli så skönt att få komma ut bland lite folk och inte vara så ensam som jag har känt mig nu och man har saknat något och det är väl inte så konstigt när man har arbetat hela sitt liv. Så väntar jag här bara på morgondagen och blir spännande att se vad jag får göra där. Jag skall skriva lite mera en annan dag vad jag får hjälpa till med.


Ha nu en bra fortsättning på måndagkvällen!

Kram Bittan

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggar


Skapa flashcards