Bittans änglahem

Direktlänk till inlägg 19 augusti 2012

Några rader i augusti månad

Av Britt-Marie Wass - 19 augusti 2012 11:30

 

Äntligen några rader i augusti månad och nu är snart sommaren över för denna gången.

Nu är min mans semester över för denna gången och han har nu arbetat i 2 veckor och jag har nu börjat min sjukpension och har inte något arbete att gå till eller någon arbetsträning och måste säga att det är väldigt konstigt efter att ha arbetat i så många år och det kommer säkert att ta tid innan man vänjer sig samtidigt är det så skönt att detta är över med alla möten och utredningar som har varit nu i nästan 2 ½ år.  Nu kan jag ta 1 dag i taget och göra precis vad jag orkar denna dag och skall försöka sysselsätta mig med det jag orkar göra nu.


Ha nu en skön fortsättning på söndagen!


Kram Bittan

 
 
Ingen bild

Anna

21 augusti 2012 18:13

Hejsan!

Det måste vara skönt för dig att du äntligen fick sjukpension. Visst är det jobbigt med alla dessa utredningar och möten. Själv har jag glömt hur det var.
Sommaren är slut och nu väntar hösten. Vi har en sak att se fram mot nu i spetember och det är resan till rom som vi fick i present av våra barn. Det ska bli skönt att komma bort en vecka. Hoppas att det fortfarande är varmt där, för sommaren här har väl varit lite si så där.
Hoppas att allt är bra med dig. Roligt att läsa din blogg igen.

Kram från Anna

 
Ingen bild

Love

18 september 2012 00:00

Hejsan!
Hur är det med dig? Länge sedan jag skrev men ibland blir det stiltje i både knopp o kropp. Jag trivs i lägenheten men det är hemskt att inte ha Leif här o veta att det aldrig kommer att bli så igen. Det har tagit mig så hårt och jag tappar all kraft ibland. Hoppas du nu känner dig bättre och kan ta det lite lugnare. Skriv gärna o berätta hur det går för dig vännen.
Stor kram.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Britt-Marie Wass - 16 februari 2021 15:16

  I söndagss var det ALLA HJÄRTANS DAG så därför kommer ett hjärta till Er som läser min blogg tyvärr är jag så dålig på att skriva här nu då jag istället skriver och lägger ut bilder på Instagram och dit är Ni alla välkomna sök på mitt namn.   ...

Av Britt-Marie Wass - 8 januari 2021 11:20

  En bild från julafton med mig och min man Johnny.   Äntligen några rader från mig och skriver endast några rader nu för det bara krånglar för mig idag. Just nu håller vi på och tar bort alla julsaker här och har kvar julgardinerna i köket oc...

Av Britt-Marie Wass - 23 december 2020 14:53

  En bild på några av mina gamla tomtar jag har av alla mina 100 tomtar. GOD JUL ALLA BLOGGVÄNNER! Ja nu är det jul igen fast det kan man inte tro här i Mariestad då det är gröna gräsmattor och flera plusgrader och jag tycker man inte får någ...

Av Britt-Marie Wass - 3 december 2020 14:58

    En vacker dikt av  Märta P. från Allers tidning.   Sinnets advent   Allting tystnar alllting vilar när vi åter hälsar dig Advent. I mitt hjärta bor en önskan då vårt första ljus vi nyss tänt. Önskan om kärlek och trö...

Av Britt-Marie Wass - 20 september 2020 14:31

    Nu är det nästan höst tycker jag och därför börjar jag skriva denna vackra dikt.   Septemberluft och septemberdag, du samlat all sommarens fröjd dess skönhet, dess färgprakt och solskensglans. Hos dig nått sin strålande höjd, de...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggar


Skapa flashcards